SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maciej Stuhr w pierwszej kampanii platformy Erli.pl

„Cała przyjemność na naszej stronie” to hasło pierwszej kampanii marketingowej Erli.pl, nowego marketplace’u na polskim rynku e-handlu. Ambasadorem kampanii został aktor Maciej Stuhr. Za realizację działań reklamowych odpowiadają agencje Freundschaft i Spark Foundry (Publicis Media).

Pierwsze spoty reklamowe pojawią się w kanałach telewizyjnych w środę 7 kwietnia. Kampania w kanałach digitalowych ruszy 12 kwietnia. Pierwszy etap działań reklamowych potrwa do czerwca 2021 roku.

W ramach kampanii emitowanych będzie 5 spotów. W każdym z nim w humorystyczny, ale również informacyjny sposób Maciej Stuhr - ambasador marki - ma przybliżać nie tylko przykładowe produkty, jakie można znaleźć na Erli.pl, ale również podkreśla najważniejsze cechy platformy, w tym program lojalnościowy.

- Włożyliśmy dużo pracy i wysiłku w przygotowanie tej kampanii. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu. Mam przeświadczenie, że w ten sposób jeszcze skuteczniej dotrzemy do nowych użytkowników i klientów. Obecność Macieja Stuhra, który zaangażował się w nasz projekt, to dla mnie dowód, że wystarczy nas tylko bliżej poznać, by zobaczyć jak wiele mamy do zaoferowania. Cały zamysł stworzenia Erli wyraża hasło kampanii – bo naprawdę wszystko czego potrzebujemy i co może sprawić nam przyjemność jest dostępne na Erli.pl  – mówi Magdalena Wójcik, dyrektorka marketingu Erli.pl.

Kampania marketingowa to cześć planu rozwoju platformy zakupowej Erli.pl. Za jej realizację odpowiada agencja Freundschaft.

- To duża przyjemność być ambasadorem kampanii marki, która na pierwszym miejscu stawia klienta. Jestem aktywnym użytkownikiem sieci i zakupy robię głównie w internecie. Współpraca z Erli jest komplementarna wobec moich prywatnych przyzwyczajeń. Kiedy przybliżono mi, jakie plany rozwoju ma Erli oraz jak ma wyglądać sama kampania - bez wahania zdecydowałem się na zaangażowanie w ten projekt. Podczas nagrywania spotów reklamowych bawiliśmy się naprawdę świetnie i czuć tę atmosferę z ekranu. Gorąco zachęcam do wypróbowania Erli, bo wierzę, że zarówno bogata oferta, wyjątkowy program lojalnościowy, jak i konkurencyjne ceny tworzą z Erli świetnie miejsce do zakupów w sieci - powiedział Maciej Stuhr, aktor, ambasador kampanii marketingowej platformy.

Media do kampanii planuje i kupuje Spark Foundry (Publicis Media).

Dołącz do dyskusji: Maciej Stuhr w pierwszej kampanii platformy Erli.pl

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Max
Gość ziejący pogardą i ustawiony po jednej stronie politycznej sceny jako reklama internetowego sklepu dla wszystkich - koncepcja nowatorska, ale chyba tylko dlatego, że wcześniej nie znalazł się aż taki głąb od marketingu. Pieniądze wywalone w błoto.
0 0
odpowiedź
User
obserwator sceny
Odechciewa się patrzeć na tego politykiera. Aktor z niego żaden. Celebryta polityczno-komediowy lewej strony. Najlepiej w duecie z Ostaszewską.
0 0
odpowiedź
User
Ela
Co to to Erli?, bo wiedząc kto reklamuje raczej nie skorzystam...
0 0
odpowiedź