SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Burgery Maestro od McDonald’s w spocie serwowane z letniego foodtrucka (wideo)

Ruszyła wakacyjna kampania reklamująca burgery Maestro w lokalach gastronomicznych McDonald’s. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe DDB Warszawa, OMD i 24/7Communication.

Akcja jest oparta na spocie pokazującym, jak burgery Maestro są serwowane z foodtrucka ustawionego przy plaży. Nie są one jednak oznaczone tą nazwą, więc kupujący nie są świadomi, że to dania pochodzące z McDonald’s. Mówi im to dopiero jedna z osób przygotowujących cały projekt.

Ma to podkreślać, że Maestro są równie dobre jak burgery podawane w burgerowniach i foodtruckach.

 

Jest to kolejna odsłona komunikacji pod hasłem „Maestro - wszystko, czego chcesz od burgera, znajdziesz teraz w McDonald’s”. W poprzednim spocie burgery Meastro podawano klientom małej burgerowni.

Nowe działania reklamowe są realizowane m.in. w telewizji oraz internecie.

Kreacją kampanii zajęła się agencja DDB Warszawa, za planowanie kampanii i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, a za działania PR - agencja 24/7Communication.

Dołącz do dyskusji: Burgery Maestro od McDonald’s w spocie serwowane z letniego foodtrucka (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paff
Widziałem. Trzeba mieć coś nie tak z mózgiem, aby nie odróżnić chemicznej buły z maka od świeżej i prawdziwej bułki hamburgerowej z dobrej hamburgerowni.
odpowiedź
User
Prawda Czasu, Prawda Ekranu
Ale to prawdziwe! Takie z zaskoczenia! Fajnie, że udało im się złapać takich ładnych ludzi samych, mają szczęście!
odpowiedź