Magazyn "Display" wchodzi na rynek

Od stycznia 2006r. pojawi się na rynku "Display Poland" - polska edycja międzynarodowego magazynu promocji sprzedaży "Display".

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Magazyn jest specjalistycznym, opiniotwórczym dwumiesięcznikiem, skierowanym do przedstawicieli firm FMCG, właścicieli sieci sklepów, super- i hipermarketów, agencji reklamowych i agencji BTL, producentów, projektantów i importerów materiałów promocji sprzedaży, firm poligraficznych i wystawienniczych. Tematyka polskiej edycji magazynu poszerzona będzie również o tematykę merchandisingu.

"Display" jest publikowany 6 razy do roku i wydawany w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Włoszech i Rosji. Magazyn ukazuje się również w wersji anglojęzycznej jako "Display International". Pismo dostępne jest wyłącznie w prenumeracie.

Łączna liczba czytelników magazynu przekracza 100.000 osób.

Tematyka pisma koncentruje się na efektywnych sposobach ekspozycji i promocji w miejscu sprzedaży, opisywaniu najlepszych praktyk i rozwiązań ekspozycji produktu, technikach merchandisingu, technikach wystawienniczych. Ważnym elementem będzie prezentacja najnowszych rozwiązań w zakresie P.O.S.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii