SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Magazyn dla gejów „Pride” wystawiony na sprzedaż

Kierowany do gejów luksusowy magazyn „Pride” (Pride Media) został wystawiony na sprzedaż - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatni numer pisma ukazał się trzy miesiące temu, a wydawca negocjuje przejęcie jego wydawania z trzema firmami.

Article

Lifestylowy kwartalnik „Pride” zadebiutował na rynku pod koniec września ub.r. Stworzył go m.in. Bartek Lachowski, który był też jego redaktorem naczelnym. Dotąd wydano cztery numery pisma - ostatni, wakacyjny trafił do kiosków w czerwcu br.

- O wystawieniu „Pride” na sprzedaż przez dotychczasowych właścicieli magazynu zdecydowały względy osobiste. To była trudna decyzja - mówi Wirtualnemedia.pl Marzena Reinert, dyrektor wydawnicza „Pride”.

Reinert zapewnia, że decyzja o zbyciu magazynu nie jest związana ze słabymi wynikami sprzedaży tytułu czy brakiem firm chętnych do reklamowania się w nim.

Jak wynika z danych własnych wydawcy (tytuł nie został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy), sprzedaż pierwszego wydania „Pride” wyniosła 17,4 tys. egz., zaś drugi i trzeci numer pisma miały sprzedaż na poziomie około 15,5 tys. egz. (przy nakładzie wynoszącym 30 tys. egz.). Czwarty numer jeszcze nie został rozliczony.

- Zainteresowanie reklamodawców tytułem przerosło nasze oczekiwania i cały czas jest duże.  Magazyn podoba się im wizualnie i ma atrakcyjną grupą celową. Mieliśmy już zamówienia na reklamy do wydania piątego, urodzinowego - twierdzi Marzena Reinert.

Wydawca „Pride” od kilkunastu tygodni rozmawia o sprzedaży tytułu (wraz z towarzyszącym mu portalem internetowym Pridemag.pl). Rozmowy toczą się z trzema spółkami: dwoma małymi wydawnictwami oraz jedną firmą spoza branży wydawniczej.

- Negocjacje są zaawansowane. Zależy nam, by nowy właściciel miał pomysł na sensowną kontynuację „Pride” i jego dalszy rozwój. Na tym dotychczasowym właścicielom zależy najbardziej - mówi Reinert.

Nie wiadomo jednak, kiedy transakcja może zostać sfinalizowana.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Magazyn dla gejów „Pride” wystawiony na sprzedaż

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
myślący
A reszta społeczeństwa to pewnie homofoby i rasiści...czyli najbliżej nam do Białorusi...
29 21
odpowiedź
User
Hmm
Powod osobisty? Moze zdecydowal, ze bedzie straight i teraz juz nie przystoi prowadzic ten magazyn? :D
29 41
odpowiedź
User
jakub
Niby powazny portal a komentarze jak z rynsztoka. Zal czytac.
57 19
odpowiedź
User
romek
magazyn się tak żle sprzedaje, że obniżono cenę z 29,90 do 19,90. do tego ginęły nagrody dla czytelników, którzy pisali skargi do magazynu itp. kompletny brak profesjonalizmu.
33 11
odpowiedź
User
Tolek banan
Żeby stworzyć i sprzedać luksusowy magazyn dla gejów trzeba a/ sanemu kimś takim być b/mieć takich odbiorców. W tym wypadku ani jeden warunek nie został spelnpny. Za biznes wzięły się osoby niekompletne i leniwe, które myślały, że bycie gejem wystarczy, żeby sprzedać gazetę. Po drugie polski gej jest raczej biedny niż luksusowy.
A magazyn dla gejów już. Nazywa siey "Replika".
31 15
odpowiedź