SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Magazyn Ekspresu Reporterów” stracił 300 tys. widzów. 17,09 mln zł z reklam

W sezonie 2017/2018 „Magazyn Ekspresu Reporterów” oglądało średnio 1,71 mln widzów, o 300 tys. osób mniej niż rok wcześniej. TVP2 w czasie emisji programu nadal była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 17,09 mln zł.

Article

Średnia widownia „Magazynu Ekspresu Reporterów” w okresie od 29 sierpnia 2017 roku do 5 czerwca 2018 roku wyniosła 1,71 mln osób. Przełożyło się to na 14,49 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,10 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVP2 pokazywany był we wtorki o godz. 21.55.

Największą widownię zgromadziło wydanie magazynu z 23 stycznia br. Przyciągnęło ono przed telewizory 2,20 mln osób.

Dla porównania srednia widownia „Magazynu Ekspresu Reporterów” w sezonie 2016/2017 roku wyniosła 2,01 mln osób. Przełożyło się to na 15,84 proc. udziału w 4+, 11,41 proc. w 16-49 oraz 13,05 proc. w 16-59. Oznacza to, że audycja straciła 300 tys. widzów.

Dwójka w czasie emisji reporterskiego magazynu nadal była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął TVN (gł. „Diagnoza” i „Kuba Wojewódzki”; 12,75 proc.). Trzeci był Polsat (filmy fabularne; 7,57 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje, w tym „Pensjonat nad rozlewiskiem”; 5,90 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka zajęła miejsce drugie.

Wpływy reklamowe TVP2 wokół premierowych odcinków magazynu wyniosły 17,09 mln zł. Dla porównania poprzednia seria zarobiła z reklam 15,77 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W programie „Magazyn Ekspresu Reporterów” prezentowane są reportaże interwencyjne. Jego gospodarzem jest Michał Olszański.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Magazyn Ekspresu Reporterów” stracił 300 tys. widzów. 17,09 mln zł z reklam

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
presiara
reportaże interwencyjne to prezentuje Polsat w Interwencji, a Magazyn Ekspresu Reporterów prezentuje reportaże, w tym także interwencyjne i społeczne. I jak widać, pani K. jako prowadząca jest cieniutka, oj cieniutka......A żeby widza przytrzymać, trzeba mieć konkret, mocne rzeczy. Tylko kto ma to robić? Na przyszłość proponuję mniej roszad wśród prowadzących i broń Boże, żadnych pomysłów skopiowanych z Alarmu w tvp1, bo zarżniecie i ekspres reporterów.
5 1
odpowiedź
User
Inka
reportaże interwencyjne to prezentuje Polsat w Interwencji, a Magazyn Ekspresu Reporterów prezentuje reportaże, w tym także interwencyjne i społeczne. I jak widać, pani K. jako prowadząca jest cieniutka, oj cieniutka......A żeby widza przytrzymać, trzeba mieć konkret, mocne rzeczy. Tylko kto ma to robić? Na przyszłość proponuję mniej roszad wśród prowadzących i broń Boże, żadnych pomysłów skopiowanych z Alarmu w tvp1, bo zarżniecie i ekspres reporterów.
1 0
odpowiedź
User
Inka
Problemem nie jest prowadząca tylko zmiana szefa redakcji. Dorota Roman wiedziała czego oczekuje widz. Nowa pani Redaktor nie ma pojęcia jak trafić do widza, nie czuje tematu. Mam nadzieję, że ktoś kompetentny szybko ją zmieni.
5 3
odpowiedź
User
do "Inka"
Inka, a czy szefem Redakcji nie jest przypadkiem mężczyzna?! nie pomyliło Ci się coś w przypływie złości i nienawiści do mózgu? A że widza trzeba czuć, to masz rację. Wystarczy popatrzeć na ten bubel w postaci Alarmu - to jest dopiero dramat, większej kichy dawno nie było na antenie.
3 0
odpowiedź
User
Współpracownik
Problemem jest wszystko...i zmiana prowadzącej i nowe szefostwo. Zarówno pan J.D. jako szef i pani I. Sz.- nowa wydawczyni, która kompletnie nie zna się na układaniu programu studyjnego. Nudy na budy, rozmowy w studiu i dobór gości fatalny. Ale cóż...teraz swoje 5 minut mają przyjaciele Jacka Kurskiego:)
10 2
odpowiedź
User
obserwator
Problemem jest wszystko...i zmiana prowadzącej i nowe szefostwo. Zarówno pan J.D. jako szef i pani I. Sz.- nowa wydawczyni, która kompletnie nie zna się na układaniu programu studyjnego. Nudy na budy, rozmowy w studiu i dobór gości fatalny. Ale cóż...teraz swoje 5 minut mają przyjaciele Jacka Kurskiego:)
Kto to jest ten J.D.?
0 2
odpowiedź
User
Współpracownik
Problemem jest wszystko...i zmiana prowadzącej i nowe szefostwo. Zarówno pan J.D. jako szef i pani I. Sz.- nowa wydawczyni, która kompletnie nie zna się na układaniu programu studyjnego. Nudy na budy, rozmowy w studiu i dobór gości fatalny. Ale cóż...teraz swoje 5 minut mają przyjaciele Jacka Kurskiego:)
Kto to jest ten J.D.?
Jacek Daciów
2 2
odpowiedź
User
Inka
Inka, a czy szefem Redakcji nie jest przypadkiem mężczyzna?! nie pomyliło Ci się coś w przypływie złości i nienawiści do mózgu? A że widza trzeba czuć, to masz rację. Wystarczy popatrzeć na ten bubel w postaci Alarmu - to jest dopiero dramat, większej kichy dawno nie było na antenie.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing