SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Magazyn Ekspresu Reporterów” oglądało 2,6 mln widzów. 19,5 mln zł z reklam

W minionym sezonie „Magazyn Expresu Reporterów” oglądało średnio 2,58 mln widzów. TVP2 w czasie emisji programu była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 19,53 mln zł.

Article

Średnia widownia „Magazynu Expresu Reporterów” w okresie od 2 września 2014 roku do 9 czerwca 2015 roku wyniosła 2,58 mln osób. Przełożyło się to na 20,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 13,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVP2 pokazywany był we wtorki o godz. 21.50.

W analizowanym okresie największą widownię zgromadził odcinek magazynu z 2 grudnia ub.r. Przyciągnął on przed telewizory 3,36 mln osób.

Trzy topowe odcinki

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

02-12-2014

21:50:03

3 363 159

26,32%

27-01-2015

21:48:14

3 193 478

23,85%

03-02-2015

21:51:49

3 174 214

24,36%

Dwójka w czasie emisji reporterskiego magazynu była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął TVN (11,72 proc.; „Prawo Agaty”, „Kuba Wojewódzki” i filmy fabularne). Trzeci był Polsat (9,28 proc; pasmo filmowe), a czwarta - TVP1 (7,24 proc.; „Rzeka”, „Pacyfik” i filmy).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej, z tym że przewaga Dwójki nad konkurencją była tam już mniejsza.

Oglądalność magazynu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2 - Magazyn Ekspresu Reporterów

2 583 881

20,08%

13,71%

TVN

1 507 884

11,72%

12,70%

Polsat

1 194 046

9,28%

12,37%

TVP1

931 284

7,24%

7,37%

Wpływy reklamowe TVP2 wokół magazynu wyniosły 19,53 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W programie „Magazyn Ekspresu Reporterów” prezentowane są reportaże interwencyjne. Jego gospodarzem jest Michał Olszański. Nowe odcinki cyklu pojawią się w TVP2 jesienią br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Magazyn Ekspresu Reporterów” oglądało 2,6 mln widzów. 19,5 mln zł z reklam

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jola
jak dla mnie, to najlepszy, najprawdziwszy program tego typu w telewizji. jaworowicz nie ma startu do ekspresu reporterów
14 10
odpowiedź
User
pyra
jaworowicz? a kto to jest???
10 8
odpowiedź