SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magazyn "Mama, tata, komputer i ja" znów na rynku

Wydawnictwo Colourful Media reaktywowało ukazujący się w latach 90. magazyn "Mama, tata, komputer i ja". Misją przeznaczonego dla rodziców i dzieci pisma jest bezpieczne wprowadzenie dziecka w świat komputerów i internetu.

Magazyn

W miesięczniku znaleźć można wskazówki, jak umiejętnie wykorzystywać multimedia w rozwoju i edukacji dzieci. Magazyn ostrzega rodziców przed niebezpieczeństwami wirtualnego świata, prezentuje nowe gry i programy multimedialne, poleca strony internetowe . W pierwszym numerze przeczytać można m.in. o zagrożeniach czyhających na dzieci w internecie, zakupach w sklepach internetowych, a także o tym, czy ściąganie plików z sieci może być legalne.

Integralną część pisma stanowi kolorowy dodatek, dzięki któremu dziecko poprzez komiksy, wycinanki i zagadki dowie się czegoś nowego o świecie komputerów i nie tylko. Do każdego numeru dołączona jest też płyta z grą lub/i programami edukacyjnymi.

Magazyn "Mama, tata, komputer i ja" liczy 46 stron i kosztuje 11,90 zł. Pierwszy numer ukazał się w nakładzie 20 tys. egz.

Redaktorem naczelnym tytułu jest Piotr Olejniczak, właściciel wydawnictwa Colourful Media, które ma w swoim portfolio jeszcze trzy magazyny językowe: "Deutsch Aktuell", "Business English" i "English Matters".

Wprowadzenie pisma na rynek wspiera kampania PR-owa i działania promocyjne realizowane poprzez wymianę barterową.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Magazyn "Mama, tata, komputer i ja" znów na rynku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl