SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Magazyn modowy dla mężczyzn „L’Officiel Hommes” wchodzi na polski rynek

W marcu 2018 roku na polskim rynku ukaże się pierwszy numer magazynu o męskiej modzie i stylu - „L’Officiel Hommes Polska”. Wydawcą będzie wydawnictwo Kustra Group, a redaktorem naczelnym Sebastian Kustra.

Article

Od października ub. roku na rynku funkcjonuje już polska wersja magazynu „L’Officiel” (Kustra Group), skierowanego do kobiet. Redaktorem naczelnym pisma jest Ewelina Kustra. - Po roku ukazywania się magazynu i jego ciepłym przyjęciu dostawaliśmy coraz więcej pytań od marek o jego męską edycję, która z sukcesem działa na 15 rynkach światowych - mówi Kustra.

Męska wersja "L’Officiela" powstała w 2005 roku we Francji. Polska edycja ma zadebiutować w marcu 2018 roku (numeracja: wiosna/lato oraz jesień/zima). W nowym tytule oprócz tematów związanych z modą, urodą i stylem życia będą też wywiady z osobowościami świata kultury i sztuki.

- Polscy mężczyźni zwracają coraz większą uwagę na wygląd, coraz świadomiej podchodzą do tematu pielęgnacji. O tym jak dynamicznie zmienia się podejście mężczyzn w Polsce świadczą wskaźniki konsumpcji dóbr w naszym kraju we wszystkich segmentach luksusowych: modzie, perfumach, pielęgnacji, samochodach. Dwucyfrowe wzrosty pokazują, że nie tylko Polki chcą być zadbane i świetnie wyglądać - mówi Sebastian Kustra, wydawca i redaktor naczelny magazynu.

"L’Officiel Hommes Polska" będzie półrocznikiem, ukazującym się w nakładzie 30 tys. egz. Liczyć będzie co najmniej 200 stron i kosztować 19 zł.

Magazyn „L’Officiel” (pełna nazwa francuskiej wersji pisma brzmi: „L'Officiel de la couture et de la mode de Paris”) jest wydawany we Francji od 1921 roku. Wydawnictwo Kustra Group od 2012 roku ma w portfolio także biznesowo-lifestylowy kwartalnik pod tytułem „Monitor Magazine”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Magazyn modowy dla mężczyzn „L’Officiel Hommes” wchodzi na polski rynek

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Cavalier
Chyba najgorszy moment ever na wprowadzanie na rynek takiego tytułu. Już widzę ten zachwyt suwerena czytającego „L’Officiel Hommes Polska” w kolejce po zasiłek.
19 8
odpowiedź
User
Nick
Ciekawe ile procent z grupy docelowej potrafi poprawnie przeczytać ten tytuł. Już słyszę przy kiosku " I jeszcze ten oficjelhomes poproszę". Liczbę czytelników oceniam na ok. 3 w Warszawie i po 1 w Krakowie i Wrocławiu.
27 7
odpowiedź
User
Max
Mam nadzieję, że wreszcie coś na poziomie, a nie kolejne Logo
8 7
odpowiedź
User
Danusia Hop Hop
Ciekawe ile procent z grupy docelowej potrafi poprawnie przeczytać ten tytuł. Już słyszę przy kiosku " I jeszcze ten oficjelhomes poproszę". Liczbę czytelników oceniam na ok. 3 w Warszawie i po 1 w Krakowie i Wrocławiu.
Ale po co czytelnicy, skoro Kustra Group ma wypracowane bardzo sprawne techniki ściemniania reklamodawcom o rzekomej sprzedaży czasopism, których prawie nikt nie czyta. A naiwni reklamodawcy wydają kasę na reklamy na słowo honoru. Tylko gdzie ten honor, skoro nawet followersi na instagramie są kupieni?
15 3
odpowiedź
User
ada
jak oni to sciemniaja?
7 3
odpowiedź
User
DW
Mężczyźni w Polsce kupujący czasopismo o modzie? Yyyy... z jakich badań im to wyszło?
11 5
odpowiedź
User
DeDe
Ja jestem gorącym orędownikiem wprowadzenia gazety na rynek. Może wreszcie przestańmy ciągle myśleć w kategoriach - to się nie uda, bo tu jest Polska. W efekcie takiego myślenia największymi magazynami dla mężczyzn w Polsce są Playboy czy CKM, a chyba stać nas na coś lepszego?!
7 3
odpowiedź
User
padam
W Polsce mamy już tego typu periodyki - czasem kartkuję coś takiego u męskiego fryzjera. Ponieważ u rzeczonego fryzjera pojawiają się nowe tytuły, wnoszę, że na rynku takich pisemek panuje nawet konkurencja...
3 3
odpowiedź
User
pavv
Sprzedaż będzie można liczyć w sztukach... no góra 20 szt. Nie ma grupy docelowej dla takich pisemek.
6 3
odpowiedź
User
Asia
Powinni się już nazwać Kustra Group International.
5 3
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing