SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magazyn modowy dla mężczyzn „L’Officiel Hommes” wchodzi na polski rynek

W marcu 2018 roku na polskim rynku ukaże się pierwszy numer magazynu o męskiej modzie i stylu - „L’Officiel Hommes Polska”. Wydawcą będzie wydawnictwo Kustra Group, a redaktorem naczelnym Sebastian Kustra.

Article

Od października ub. roku na rynku funkcjonuje już polska wersja magazynu „L’Officiel” (Kustra Group), skierowanego do kobiet. Redaktorem naczelnym pisma jest Ewelina Kustra. - Po roku ukazywania się magazynu i jego ciepłym przyjęciu dostawaliśmy coraz więcej pytań od marek o jego męską edycję, która z sukcesem działa na 15 rynkach światowych - mówi Kustra.

Męska wersja "L’Officiela" powstała w 2005 roku we Francji. Polska edycja ma zadebiutować w marcu 2018 roku (numeracja: wiosna/lato oraz jesień/zima). W nowym tytule oprócz tematów związanych z modą, urodą i stylem życia będą też wywiady z osobowościami świata kultury i sztuki.

- Polscy mężczyźni zwracają coraz większą uwagę na wygląd, coraz świadomiej podchodzą do tematu pielęgnacji. O tym jak dynamicznie zmienia się podejście mężczyzn w Polsce świadczą wskaźniki konsumpcji dóbr w naszym kraju we wszystkich segmentach luksusowych: modzie, perfumach, pielęgnacji, samochodach. Dwucyfrowe wzrosty pokazują, że nie tylko Polki chcą być zadbane i świetnie wyglądać - mówi Sebastian Kustra, wydawca i redaktor naczelny magazynu.

"L’Officiel Hommes Polska" będzie półrocznikiem, ukazującym się w nakładzie 30 tys. egz. Liczyć będzie co najmniej 200 stron i kosztować 19 zł.

Magazyn „L’Officiel” (pełna nazwa francuskiej wersji pisma brzmi: „L'Officiel de la couture et de la mode de Paris”) jest wydawany we Francji od 1921 roku. Wydawnictwo Kustra Group od 2012 roku ma w portfolio także biznesowo-lifestylowy kwartalnik pod tytułem „Monitor Magazine”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Magazyn modowy dla mężczyzn „L’Officiel Hommes” wchodzi na polski rynek

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Cavalier
Chyba najgorszy moment ever na wprowadzanie na rynek takiego tytułu. Już widzę ten zachwyt suwerena czytającego „L’Officiel Hommes Polska” w kolejce po zasiłek.
27 17
odpowiedź
User
Nick
Ciekawe ile procent z grupy docelowej potrafi poprawnie przeczytać ten tytuł. Już słyszę przy kiosku " I jeszcze ten oficjelhomes poproszę". Liczbę czytelników oceniam na ok. 3 w Warszawie i po 1 w Krakowie i Wrocławiu.
35 16
odpowiedź
User
Max
Mam nadzieję, że wreszcie coś na poziomie, a nie kolejne Logo
17 15
odpowiedź
User
Danusia Hop Hop
Ciekawe ile procent z grupy docelowej potrafi poprawnie przeczytać ten tytuł. Już słyszę przy kiosku " I jeszcze ten oficjelhomes poproszę". Liczbę czytelników oceniam na ok. 3 w Warszawie i po 1 w Krakowie i Wrocławiu.
Ale po co czytelnicy, skoro Kustra Group ma wypracowane bardzo sprawne techniki ściemniania reklamodawcom o rzekomej sprzedaży czasopism, których prawie nikt nie czyta. A naiwni reklamodawcy wydają kasę na reklamy na słowo honoru. Tylko gdzie ten honor, skoro nawet followersi na instagramie są kupieni?
24 11
odpowiedź
User
ada
jak oni to sciemniaja?
15 11
odpowiedź