Treści premium o designie, modzie i sztuce w Gazeta.pl. Ruszył Magazyn Projekt

Gazeta.pl (Grupa Agora) rusza z kolejnym formatem premium – Magazyn Projekt jest adresowany dla miłośników piękna, innowacji i dobrego wzornictwa. Prezentowane na łamach nowego magazynu treści mają być nie tylko atrakcyjne dla czytelników, ale i partnerów biznesowych – podkreślają twórcy projektu.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Treści premium o designie, modzie i sztuce w Gazeta.pl. Ruszył Magazyn Projekt
mat.prasowe

Magazyn Projekt Gazeta.pl łączy świat mody, designu oraz architektury i sztuki ze światem e-commerce. To z jednej strony atrakcyjne dla czytelników treści, a z drugiej – doskonała przestrzeń dla partnerów biznesowych, którzy chcą zaprezentować swoje produkty w otoczeniu materiałów premium – czytamy w komunikacie prasowym. W pierwszym wydaniu Magazynu Projekt będzie można przeczytać m.in. o polskich sklepach vintage za granicą, aranżacji kamperów czy stylu Memphis. Redakcja przygotowała także wywiad wideo z malarzem Grzegorzem Worpusem-Budziejewskim.

– Jestem niesamowicie podekscytowana tym, że w Gazeta.pl ruszył zupełnie nowy Magazyn Projekt, którego jestem pomysłodawczynią. To pierwszy produkt premium, który tworzymy w ramach obszaru e-commerce, łączący wizerunek z performancem. Projekt opowiada o designie, modzie, sztuce i architekturze, rozbudowując ofertę contentową Gazeta.pl o nowe obszary lifestyle. Jednocześnie zapewni nowe pole do działań performance’owych partnerom, którzy chcą skierować swoją ofertę do klientów ceniących piękno, innowacje i dobre wzornictwo. Znajdą się w nim inspirujące wywiady i wyselekcjonowane projekty, które z pewnością zaintrygują czytelników – mówi Katarzyna Żechowicz-Wygryz, Head of Content Hub w Gazeta.pl. 

Magazyn Projekt jest szeroko promowany zarówno na stronie głównej Gazeta.pl, jak i w serwisach tematycznych oraz w mediach społecznościowych. Każde wydanie to dziesięć jakościowych tekstów i wywiadów w otoczeniu wielkoformatowych zdjęć. Magazyn ukazuje się co miesiąc na stronie Projekt.Gazeta.pl. Partnerem pierwszego wydania jest Modivo club. 

To kolejny format premium Gazeta.pl obok atrakcyjnego i nowoczesnego serwisu Weekend.Gazeta.pl oraz Magazynu Sport.pl stworzonego z myślą o miłośnikach sportu, którzy poszukują pogłębionych, jakościowych treści związanych ze sportem.  

Portal Gazeta.pl, należący do Grupy Agory, powstał w 2001 r.  Obecnie Gazeta.pl jest wydawcą takich serwisów, jak Gazeta.pl, Sport.pl, Moto.pl, Plotek.pl, Avanti24.pl i eDziecko.pl. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"