SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Debiutuje nowy magazyn „Rzęsy”. Redaktorem naczelnym Rafał Skórski

We wrześniu na rynku zadebiutuje nowe czasopismo „Rzęsy” (Skoorpress Media & Publishing), poświęcone tematyce pielęgnacji i stylizacji rzęs. Wydawcą i redaktorem naczelnym magazynu jest Rafał Skórski.

Czasopismo będzie skierowane zarówno do kobiet, które cenią sobie naturalne rzęsy, jak i tych, które doceniają wygodę sztucznych rzęs. Istotną grupę odbiorców stanowią też stylistki, które zawodowo zajmują się przedłużeniem rzęs oraz właściciele sklepów i salonów kosmetycznych.

Rafał Skórski, redaktor naczelny czasopisma podkreśla, że misją magazynu jest dostarczanie czytelniczkom wartościowych treści, zarówno tych dotyczących pielęgnacji i stylizacji rzęs jak i opartego na nich biznesu.

W pierwszym numerze czytelniczki znajdą raport dotyczący branży w Polsce. Zawarto w nim m.in. informacje, które marki oferujące sztuczne rzęsy są najbardziej popularne oraz ile miesięcznie wydają stylistki na zakup niezbędnych do pracy produktów. W wydaniu będzie można znaleźć także wywiad z prezenterką Polo TV i dziennikarką „Super Expressu” Edytą Folwarską, porady dotyczące wyboru szkoleń oraz tego, jak dbać o higienę i bezpieczeństwo w salonie kosmetycznym.

Twarzą pierwszego numeru magazynu „Rzęsy” jest Jennifer Lopez, która od niedawna pełni rolę ambasadorki polskiej marki Inglot.

Oficjalna premiera magazynu „Rzęsy” będzie miała miejsce podczas targów Beuaty Days 2018, które odbędą się 21-23 września 2018 roku w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie. Później trafi on do kiosków.

Wydawca i redaktor naczelny magazynu „Rzęsy” Rafał Skórski to dziennikarz związany w przeszłości m.in. z dziennikami „Polska The Times”, „Super Express” i „Dziennik Gazeta Prawna”, magazynami „Sukces”, „Kariera”, „Forbes”, „Businessman.pl” i „Wprost” oraz stacjami TVN i TVP 2. Od 10 lat zajmuje się też tworzeniem konceptów czasopism i portali internetowych z segmentu custom publishing. Przygotowywał nowe pisma dla kilkudziesięciu polskich i zagranicznych marek z branży motoryzacyjnej, bankowej, ubezpieczeniowej, sportowej, modowej czy handlowej.

Koncept magazynu „Rzęsy” stworzyła należąca do niego agencja Marcesko Media.

Dołącz do dyskusji: Debiutuje nowy magazyn „Rzęsy”. Redaktorem naczelnym Rafał Skórski

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ha ha ha
A kiedy brwi? Doprawdy można mnożyć magazyny i głupotę.
odpowiedź
User
Colkolwiek
Żart?
odpowiedź
User
M.O.
Kolejna glupota Polska.
odpowiedź