SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magda Gessler promuje wodę mineralną Ostromecko

Woda mineralna Ostromecko (na początku br. jej producenta przejął FoodCare) zyskała nową oprawę graficzną, podkreślającą jej naturalne wartości. Na butelkach pojawiła się też rekomendacja od restauratorki Magdy Gessler, znanej głównie z programów Grupy TVN.

Article

W nowej identyfikacji wizualnej wody Ostromecko głównym elementem pozostaje kwiat róży, który jest ikoną tej marki od 100 lat. Teraz został przeprojektowany zgodnie z obowiązującymi trendami.

Oprawa graficzna ma naturalną kolorystykę, która symbolizuje, że woda Ostromecko jest nalewana do butelek bezpośrednio ze źródła i nie jest poddawana zabiegom uzdatniającym. Ponadto dzięki średniej mineralizacji i niskiej zawartości sodu, woda może być spożywana codziennie i bez ograniczeń.

Odkryłam najlepszą polską wodę

Na etykietach wody Ostromecko pojawił się podpis Magdy Gessler z jej stwierdzeniem: „Odkryłam najlepszą polską wodę”.

Przypomnijmy, że spółka Wody Mineralne Ostromecko, produkującą napoje i wody mineralne Ostromecko i Arca North, w styczniu br. została kupiona przez FoodCare. - Ostromecko ma źródła pozwalające na roczne obroty na poziomie 500 mln zł i to jest mój cel sprzedażowy do zrealizowania za pięć lat - uzasadniał Wiesław Włodarski, prezes FoodCare’u.

Nowa oprawa graficzna marki Ostromecko została przygotowana przez dział marketingu FoodCare’u. Stopniowo będzie wprowadzana we wszystkich wariantach wody Ostromecko.

W sierpniu ma ruszyć kampania reklamowa w telewizji oraz internecie. Obecnie kończy się przetarg na przygotowanie reklam, biorą w nim udział agencje GPD, Warsaw Creatives i Leo Burnett.

Współpraca marketingowa z Magdą Gessler została zaplanowana długofalowo.

Magda Gessler jest szeroko znana głównie z programów kulinarnych stacji Grupy TVN, na czele z „Kuchennymi rewolucjami” w TVN. Jest najpopularniejszą gwiazdą takich programów - według sondażu z początku br. rozpoznaje ją 99 proc. Polaków, a za autorytet kulinarny uznaje 48 proc.

Wiosną br. Magda Gessler wspólnie z córką Larą wystąpiła w kampanii Formuły Perfect Box dla Firm oferowanej przez Play. Wcześniej reklamowała już tę sieć, a także preparat Ulgix Wzdęcia Max oraz tabletki do zmywarek Ludwik.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Magda Gessler promuje wodę mineralną Ostromecko

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
al
Boże, znów Gessler. 😱🤡😨 Nigdy nie kupię tej wody!
16 14
odpowiedź
User
zac
Dziwna decyzja. Ciekawe czy gdyby zrobiono badania, kto najbardziej zniechęca do zakupu produktu to by Gessler, Wojewódzki czy Wellmann wygrał/wygrała?
17 12
odpowiedź