Drugi sezon "Magda gotuje Internet" za nami. TVN liderem grupy komercyjnej

Drugi sezon programu „Magda gotuje Internet” oglądało w TVN średnio 457 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Talk-show Magdy Gessler miał mniej widzów niż w pierwszym sezonie, ale stacja TVN zachowała pozycję lidera grupy komercyjnej.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Drugi sezon "Magda gotuje Internet" za nami. TVN liderem grupy komercyjnej
mat.prasowe

Rozmowy Magdy Gessler z gwiazdami show-biznesu wróciły na antenę TVN w drugiej połowie wiosennej ramówki. Stacja emitowała drugi sezon programu „Magda gotuje Internet” w niedziele o godz. 11.30 między 25 maja a 13 lipca br. 

Średnia widownia premierowych odcinków talk-show restauratorki wyniosła w tym czasie 457 tys. widzów, co przełożyło się na 5,96 proc. udziału stacji w rynku w grupie wszystkich widzów i 7,29 proc. w grupie komercyjnej 20-54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemdia.pl. 

Spośród ośmiu odcinków drugiego sezonu „Magda gotuje Internet” największą widownię miało trzecie wydanie. Epizod wyemitowany 8 czerwca, z udziałem Natalii Kukulskiej obejrzało średnio 553 tys. osób. W trakcie całego sezonu talk-show Magdy Gessler średnia widownia nie spadła poniżej 392 tys. odbiorców. Taki wynik osiągnął piąty odcinek z 22 czerwca. 

TVN liderem grupy komercyjnej 

Stacja TVN w porze emisji programu „Magda gotuje Internet” zamykała podium, plasując się za TVN24, które było w tym czasie liderem oglądalności i Telewizją Republika, która zajęła drugie miejsce. 
Podobnie jak w przypadku pierwszego sezonu, stacja była liderem w grupie komercyjnej. 

W porównaniu do wyników pierwszego sezonu „Magda gotuje Internet”, emitowanego między 5 stycznia a 23 lutego br. w tym samym paśmie, drugą odsłonę programu śledziło o 123 tys. widzów mniej. Według danych Nielsena ówczesną nowość ramówki TVN oglądało wówczas średnio 580 tys. odbiorców, a udział stacji TVN plasował się na poziomie 6,74 proc. w gronie wszystkich widzów oraz proc. 8,57 w grupie 20-54.

Producentem programu jest Constantin Entertainment Polska. Magda Gessler jest związana z telewizją TVN od 2010 roku. Prowadzi “Kuchenne rewolucje”, a także występuje w roli jurorki programu “MasterChef”.
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7