Drugi sezon "Magda gotuje Internet" za nami. TVN liderem grupy komercyjnej

Drugi sezon programu „Magda gotuje Internet” oglądało w TVN średnio 457 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Talk-show Magdy Gessler miał mniej widzów niż w pierwszym sezonie, ale stacja TVN zachowała pozycję lidera grupy komercyjnej.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Drugi sezon "Magda gotuje Internet" za nami. TVN liderem grupy komercyjnej
mat.prasowe

Rozmowy Magdy Gessler z gwiazdami show-biznesu wróciły na antenę TVN w drugiej połowie wiosennej ramówki. Stacja emitowała drugi sezon programu „Magda gotuje Internet” w niedziele o godz. 11.30 między 25 maja a 13 lipca br. 

Średnia widownia premierowych odcinków talk-show restauratorki wyniosła w tym czasie 457 tys. widzów, co przełożyło się na 5,96 proc. udziału stacji w rynku w grupie wszystkich widzów i 7,29 proc. w grupie komercyjnej 20-54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemdia.pl. 

Spośród ośmiu odcinków drugiego sezonu „Magda gotuje Internet” największą widownię miało trzecie wydanie. Epizod wyemitowany 8 czerwca, z udziałem Natalii Kukulskiej obejrzało średnio 553 tys. osób. W trakcie całego sezonu talk-show Magdy Gessler średnia widownia nie spadła poniżej 392 tys. odbiorców. Taki wynik osiągnął piąty odcinek z 22 czerwca. 

TVN liderem grupy komercyjnej 

Stacja TVN w porze emisji programu „Magda gotuje Internet” zamykała podium, plasując się za TVN24, które było w tym czasie liderem oglądalności i Telewizją Republika, która zajęła drugie miejsce. 
Podobnie jak w przypadku pierwszego sezonu, stacja była liderem w grupie komercyjnej. 

W porównaniu do wyników pierwszego sezonu „Magda gotuje Internet”, emitowanego między 5 stycznia a 23 lutego br. w tym samym paśmie, drugą odsłonę programu śledziło o 123 tys. widzów mniej. Według danych Nielsena ówczesną nowość ramówki TVN oglądało wówczas średnio 580 tys. odbiorców, a udział stacji TVN plasował się na poziomie 6,74 proc. w gronie wszystkich widzów oraz proc. 8,57 w grupie 20-54.

Producentem programu jest Constantin Entertainment Polska. Magda Gessler jest związana z telewizją TVN od 2010 roku. Prowadzi “Kuchenne rewolucje”, a także występuje w roli jurorki programu “MasterChef”.
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu