Magdalena Bryksa-Szymańczak awansowała w Solski Communications

Z początkiem września stanowisko managera w zespole corporate communications and public affairs agencji Solski Communications objęła Magdalena Bryksa-Szymańczak.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Magdalena Bryksa-Szymańczak awansowała w Solski Communications
Magdalena Bryksa-Szymańczak

Magdalena Bryksa-Szymańczak do agencji Solski Communications dołączyła w 2019 r., następnie na stanowisku senior associate koordynowała działania PR i CSR dla kilku klientów, m.in. dla firmy Henkel i Instytutu Ochrony Środowiska-Państwowego Instytutu Badawczego.

Specjalistka ma 12-letnie doświadczenie w PR. W latach 2017-2019 odpowiadała za public relations w Federacji Polskich Banków Żywności. Wcześniej  pracowała jako PR Manager firmy Somfy, a także jako account manager w Egzo Group. Karierę rozpoczynała w 2007 roku w Neuron APR.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/solski-agencja-ile-zarabia-klienci-w-2020-roku ##

Jest absolwentką Wydziału Psychologii Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie. Ukończyła także studia podyplomowe na kierunku Coaching Profesjonalny Akademii Leona Koźmińskiego.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?