Magdalena Czaczkowska client service directorem w S4, awansują Monika Skalska i Katarzyna Kurowska-Loedl

W agencji reklamowej S4 Magdalena Czaczkowska awansowała na stanowisko client service directora, Monika Skalska - group account managera, a Katarzyna Kurowska-Loedl - PR & social media managera.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Magdalena Czaczkowska client service directorem w S4, awansują Monika Skalska i Katarzyna Kurowska-Loedl
od lewej: Magdalena Czaczkowska, Monika Skalska i Katarzyna Kurowska-Loedl

Jako client service director Magdalena Czaczkowska kieruje w S4 wszystkimi zespołami działu obsługi klienta, prowadzonymi przez raportujących do niej group account managerów. Wcześniej zajmowała się tym Dagamara Dotoń-Kowalik, dyrektor zarządzająca agencji.

Magdalena Czaczkowska pracuje w S4 od 2003 roku. Poprzednio pełniła funkcję group account managera.

Na stanowisko zwolnione przez Czaczkowską awansowała Monika Skalska, która z S4 jest związana od ponad 10 lat. Koordynowała projekty realizowane m.in. dla Galerii Krakowskiej, Raiffeisen Polbanku, Praktikera i Nomi.

Z kolei Katarzyna Kurowska-Loedl, związana agencją od dwóch lat, z funkcji PR specialist awansowała na stanowisko PR & social media managera. Odpowiada za nadzór nad pracą działu realizującego projekty z zakresu public relations oraz social media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber