Magdalena Kudłacz w nowym dziale click community

Do zespołu agencji click community dołączyła Magdalena Kudłacz. Objęła stanowisko product managera w nowo utworzonym dziale rozwoju produktów i usług.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Magdalena Kudłacz w nowym dziale click community

Do jej obowiązków należy m.in. zbudowanie marki parasolowej click network, pod którą rozwijać się będą poszczególne dywizje: click community, click apps, click performance, click commerce oraz click content. Wykreowanie i wdrożenie strategii e-marketingowej dla tych dywizji wiąże się z dynamicznym wzrostem firmy click community.

Magdalena Kudłacz od ponad 5 lat zajmuje się marketingiem internetowym. Związana była m.in. z agencją Krakweb.pl, gdzie przez dwa lata była specjalistą ds. marketingu. Pracowała też jako specjalista ds. marketingu internetowego w Nowy Styl Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]