SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Do Polski wejdzie aplikacja do walki z marnowaniem jedzenia Too Good To Go. Na czele marketingu Magdalena Marzec

Wkrótce w Polsce pojawi się Too Good To Go, aplikacja do walki z marnowaniem jedzenia. Magdalena Marzec jako head of marketing zbuduje w firmie zespół marketingu. Kuba Walasek objął funkcję country managerem projektu.

Magdalena Marzec Article

Too Good To Go to pochodząca z Danii aplikacja pozwalająca kupić od sklepów czy restauracji  niesprzedane w danym dniu porcje jedzenia czy produkty spożywcze, które inaczej wylądowałyby w koszu, w niższej cenie. Do Polski wejdzie jeszcze w tym roku.

Na czele zespołu marketingu stanie Magdalena Marzec, do tej pory head of communications and social media w Showmax.

Country managerem projektu został Kuba Walasek (na zdjęciu niżej), który przez ostatnie cztery lata rozwijał  markę lodów rzemieślniczych Ice Pops. Wcześniej pracował na stanowisku Brand and Rum Category Manager w Bacardi CEE.

Too Good To Go walczy z marnotrawstwem żywności

Too Good To Go działa w 11 krajach i ma już ponad 8 milionów klientów. Polska jest kolejnym po Włoszech rynkiem, gdzie aplikacja rozpocznie działalność w tym roku.

Założycielką Too Good To Go jest Mette Lykke, która stworzyła Endomondo, aplikację dla fanów sportu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Do Polski wejdzie aplikacja do walki z marnowaniem jedzenia Too Good To Go. Na czele marketingu Magdalena Marzec

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl