Magdalena Mazurkiewicz, Filip Gapiński i Łukasz Stępniak przeszli z Gameset do Kool Things

Do zespołu agencji gamingowej Kool Things dołączyli Magdalena Mazurkiewicz, Łukasz Stępniak oraz Filip Gapiński. Wcześniej cała trójka pracowała w Gameset.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Magdalena Mazurkiewicz, Filip Gapiński i Łukasz Stępniak przeszli z Gameset do Kool Things
Magdalena Mazurkiewicz, Łukasz Stępniak oraz Filip Gapiński

Dołączenie nowych menadżerów do Kool Things pozwoli rozszerzyć ofertę kierowaną do obecnych i przyszłych klientów oraz stworzyć dedykowany dział gaming marketing.

Magdalena Mazurkiewicz w Kool Things objęła stanowisko head of strategy i będzie odpowiedzialna za tworzenie kompleksowych strategii komunikacji dla marek. Wcześniej pracowała m.in. w VML, Syzygy, Ogilvy, Gameset. Tworzyła kampanie dla takich klientów jak: Mercedes, Mattel, Whirlpool, Bayer, Philips, Pracuj.pl. Od 13 lat związana jest z branżą marketingową.

Łukasz Stępniak w Kool Things objął stanowisko head of marketing & business development. W Gameset odpowiadał za realizację projektów marketingowych dla LOT, Orange, Samsung, Philips, Epic Games, Pracuj.pl, Tiger Energy Drink. W branży reklamowej pracuje od 10 lat, a swoje doświadczenie zbierał m.in. w DDB, Publicis, VML&YR

Filip Gapiński od 4 lat pracuje w branży gamingowej na pograniczu marketingu i game developmentu, a wcześniej pracował w branży konsultingowej i eventowej (koncerty). W Gameset obsługiwał takich klientów, jak Epic Games, Riot Games, Activision-Blizzard, Pepsi, Milka, Orange, Plus, Maspex, Mbank, X-kom oraz Red Bull.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"