SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magdalena Michalska-Szmidt kierownikiem marketingu Nikon Polska

Magdalena Michalska-Szmidt objęła stanowisko kierownika marketingu w Nikon Polska. Zastąpiła Katarzynę Romaniuk, która będzie współpracować z Nikon Polska, przejmując odpowiedzialność za realizację projektu edukacyjnego polskiego oddziału Nikona - Akademię Nikona oraz Szeroki Kadr.

Magdalena Michalska-Szmidt kierownikiem marketingu Nikon Polska

Michalska-Szmidt, dotychczas pełniąca funkcję specjalisty ds. produktu, w dziale marketingu Nikon Polska od czerwca 2007 r.

Magdalena Michalska-Szmidt związana jest zawodowo z marketingiem od 1996 r. Pracowała m.in. w firmie Goman jako product manager marek Chupa Chups, Smint i Kopiko (od 1996 do 1998 r.) oraz Kodak Polska, gdzie w latach 1998 - 2006 zajmowała stanowiska m.in. managera ds. aparatów analogowych, managera ds. aparatów cyfrowych oraz popularnych systemów drukowania zdjęć - na rynek polski, węgierski, czeski i słowacki. Przed podjęciem pracy w NIKON Polska, w latach 2006 - 2007, piastowała stanowisko marketing manager w firmie XL Energy Marketing.

Magdalena Michalska-Szmidt jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (Instytut Ameryk i Europy) oraz Warszawskiej Szkoły Biznesu. Ukończyła także Policealne Studium Fototechniczne ze specjalnością technika fotografii.

MagdalenaMichalskaSzmidt

Dotychczasową funkcję Michalskiej-Szmidt - specjalisty ds. produktu - przejął Jan Przybysz, który wcześniej pracował m. in. w Kodak Polska, zajmując kolejno stanowiska asystenta marketingu (lata 2002 - 2005), specjalisty ds. marketingu na rynek Polski, Węgier, Czech i Słowacji (2005 r.) oraz junior product manager ds. fotografii analogowej oraz materiałów eksploatacyjnych na wspomniany region (lata 2005 - 2006). Od 2006 r., jako marketing and sales specialist w firmie Ascen, odpowiadał za działania marketingowe firmy. W latach 2006 - 2009 pracował natomiast w Mid Ocean Brands Polska jako specjalista ds. marketingu na rynek Polski, Litwy, Łotwy i Ukrainy (od 2008 do 2009 r.). Jan Przybysz jest absolwentem Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego - w Instytucie Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa oraz na Wydziale Nauk Humanistycznych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Magdalena Michalska-Szmidt kierownikiem marketingu Nikon Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl