SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dorota Wellman z geodetami w lesie reklamuje nielimitowany internet w Magenta Biznes od T-Mobile (wideo)

W nowej kampanii oferty dla firm Magenta Biznes w T-Mobile Polska promowany jest nielimitowany internet mobilny. W reklamach dziennikarka Dorota Wellman występuje wspólnie z pracownikami firmy geodezyjnej.

Article

Spot pokazuje, jak samochody służbowe firmy geodezyjnej zostają unieruchomione w lesie. Nie oznacza to jednak sparaliżowania pracy, ponieważ dzięki internetowi mobilnemu od T-Mobile Polska można pracować tam podobnie jak w biurze.

Reklama podkreśla, że w ofercie Magenta Biznes dostępny jest nielimitowany internet, ponadto przy przeniesieniu numeru do T-Mobile otrzymuje się za darmo router Alcatel Link Zone oraz można kupić smartfon Samsung Galaxy S8 z ratą miesięczną wynoszącą 45 zł.

Poprzednia kampania Magenta Biznes, w której Dorota Wellman odwiedzała różnych przedsiębiorców, była prowadzona wiosną br. Obecnie z udziałem dziennikarki trwa kampania T-Mobile na Kartę związana z początkiem roku szkolnego.

 

Obsługą marketingową T-Mobile Polska zajmują się firmy FCB Bridge2Fun (kreacja i produkcja reklam), Mindshare Polska (planowanie i zakup mediów), Liquid Thread (aktywności w internecie), Flota Filmowa (produkcja spotów), Agencja Warszawa (działania w social media) oraz ARC Worldwide (materiały BTL).

Na koniec czerwca br. T-Mobile Polska miał 10,61 mln klientów, o 358 tys. mniej niż rok wcześniej. W pierwszej połowie br. przychody telekomu zmalały rok do roku o 0,1 proc. do 3,16 mld zł, a skorygowany zysk EBITDA - o 12,9 proc. do 834 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dorota Wellman z geodetami w lesie reklamuje nielimitowany internet w Magenta Biznes od T-Mobile (wideo)

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gda
Litości. Ile można
22 8
odpowiedź
User
To
Samozwańcza „najlepsza sieć”.
15 8
odpowiedź
User
koala
Antyreklama
18 8
odpowiedź
User
d...a
Piszą, że po tych reklamach z Welmann T-mobilowi spadło...
14 8
odpowiedź
User
robt
Dorota Wellman po tym jak bluzgała studentów i młodzież bardzo spadła z popularnością i pojawiło się tysiące niepochlebnych opinii na jej temat. Tego nie robi się jak ma się podpisany wielki kontrakt reklamowy adresowany do "młodych". Akcje sieci z wakacji i z artykułami nt. dziennikarki i m.innymi dziennikarki z tekstami w stylu "lubiana" "uwielbiana" etc. jak widać po opiniach i pamięci społeczeństwa nie działa. T-mobile robi co może, ale jak widać już teraz najlepiej zrobić 10 reklam ze swoją "gwiazdą" i szybko zakończyć kontrakt. Wtedy "gwieździe" się swój krytyczny i rażący język rozwiąże :)
13 8
odpowiedź