Będzie kolejna edycja „Magii nagości”

Stacja Zoom TV planuje realizację kolejnej edycji programu „Magia nagości” – ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Będzie to piąty sezon reality-show, którego twórcy chcą promować ciałopozytywność.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Będzie kolejna edycja „Magii nagości”
Julia Oleś (fot. AKPA, materiały prasowe)

Na początku kwietnia stacja Zoom TV zakończyła emisje czwartej edycji "Magii nagości” i jak wynika z naszych ustaleń, jest zainteresowana kontynuacją programu. Według naszego źródła piątą edycję najpewniej ponownie poprowadzi Julia Oleś, która zadebiutowała w tej roli wiosną tego roku. 

Trzy poprzednie edycje polskiej “Magii nagości” prowadziła aktorka Olga Kowalska. Rodzima wersja brytyjskiego formatu "Naked Attraction" zadebiutowała na antenie Zoom TV w 2021 roku (wcześniej kanał emitował zagraniczne wersje programu), a w 2022 roku ukazały się dwie kolejne. 

Następnie program miał trzyletnią przerwę w emisji, a w nowej odsłonie wrócił na antenę w lutym tego roku. „Magia nagości” to w założeniu twórców program, którego ideą jest „promowanie ciałopozytywności i podnoszenie świadomości społecznej w rozmowach o ciele i seksualności”.  

Ilu widzów miał czwarty sezon “Magii nagości”?

Według danych Nielsena czwartą edycję “Magii nagości” oglądało w Zoom TV średnio 95 tys. widzów, co dało kanałowi udział w rynku na poziomie 1,64 proc. udziału w grupie ogólnej i 1,15 proc. w komercyjnej 16–59. 

Zoom TV dostępny jest na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, w sieciach kablowych i na platformach cyfrowych. Stacja pod koniec roku zniknie z MUX-8.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu