Magna: o 4 proc. wzrośnie w 2010 r. globalny rynek reklamowy

W bieżącym roku globalne nakłady na reklamę wzrosną o 4,2 proc., do 377 miliardów dolarów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Taka jest najnowsza, zrewidowana w górę prognoza firmy Magna Global, która wcześniej przewidywała wzrost o 2,4 proc.

Magna szacuje też, że w ciągu najbliższych pięciu lat wartość globalnego rynku reklamy będzie rosnąć rocznie średnio o 5,1 proc., wobec wcześniej przewidywanego wzrostu o 4,8 proc.

Tymczasem w 2013 roku internet ma pokonać prasę codzienną i stać się drugim po telewizji największym medium reklamowym na świecie. Z kolei w roku 2015 wydatki na reklamę online mają po raz pierwszy przekroczyć poziom 100 miliardów dolarów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe