MailPigeon - nowy system mailingowy od Grupy AMP Media

Grupa AMP Media wprowadziła na rynek nową usługę MailPigeon - system mailingowy dedykowany do obsługi klientów sklepów internetowych.

km
km
Udostępnij artykuł:

MailPigeon umożliwia segmentację klientów internetowego sklepu na podstawie ich historii zamówień i w efekcie kierowanie do nich dedykowanych ofert reklamowych ze względu na treść i formę. Możliwe jest to dzięki integracji systemu ze sklepem internetowym oraz wbudowanym module wyszukiwarki marketingowej.

Integracja umożliwia także personalizację. W ramach wiadomości można dodać w jej temacie i treści dowolne cechy opisujące poszczególnych subskrybentów, np. imiona, nazwiska, nazwy miast, informacje o ilości zgromadzonych punktów, indywidualne kody rabatowe lub hasła. Ponadto system pozwala na wysyłanie do użytkowników wiadomości z życzeniami urodzinowymi, imieninowymi, świątecznymi.

grafika

MailPigeon oferuje również wysyłki testowe do automatycznie wyselekcjonowanej grupy klientów. Dodatkowo system analizuje wiadomości e mail pod kątem prawdopodobieństwa zatrzymania jej przez filtry antyspamowe.

Dostępny w MailPigeon system raportowania pozwala na analizę wyników poszczególnych kampanii i działań e-mail marketingu oraz porównanie ich ze sobą. Wskaźniki sprzedaży, kliknięć i zwrotów pokazują poziom zainteresowania produktami klientów oraz sygnalizują ich kolejną aktywność.

MailPigeon umożliwia również publikację treści maila w serwisach społecznościowych, urządzeniach mobilnych oraz obsługę kodów QR.

- Tworząc funkcjonalność MailPigeon nasza uwaga była skierowana przede wszystkim na rozwiązania mające na celu wprowadzenie zaawansowanych działań integracyjnych z sklepem internetowym, rozbudowanie technik analitycznych oraz rozwój procesów stricte sprzedażowych. Wynikiem tych prac są moduły jednoznacznie optymalizujące sprzedaż, zwiększające współczynnik konwersji oraz stopę zwrotu z inwestycji wyrażoną wartością współczynnika ROI - tłumaczy Maciej Dądela, dyrektor działu IT Grupy AMP Media.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu