Maja Włoszczowska twarzą nowej marki kosmetyków na polskim rynku

Na rynku zadebiutowała nowa marka naturalnych kosmetyków – Green Velo, której twarzą została utytułowana kolarka górska – Maja Włoszczowska, medalistka Mistrzostw Świata i Igrzysk Olimpijskich.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Maja Włoszczowska twarzą nowej marki kosmetyków na polskim rynku

Celem marki Green Velo jest zachęcenie do ruchu i codziennej aktywności, od najdrobniejszych działań – jak spacery, jazda na rowerze, po bieganie. 

- Jako zawodowy sportowiec chętnie angażuję się we wszelkiego rodzaju działania propagujące zdrowy styl życia. Marka Green Velo jest szczególnie bliska moim wyborom. Dodatkowe wsparcie rozwoju środowiska rowerowego, poprzez przekazanie 1% ze sprzedaży na rozbudowę ścieżek rowerowych – zachęci do częstszego korzystania z roweru jako środka transportu i podniesie bezpieczeństwo rowerzystów – mówi Maja Włoszczowska, ambasadorka marki Green Velo.  

Grenn Velo z Mają Włoszczowską

W ramach swoich działań marka wesprze propagowanie ruchu - 1% ze sprzedaży kosmetyków przeznaczone zostanie na tworzenie ścieżek rowerowych w Polsce.

Green Velo to 17 kosmetyków do pielęgnacji ciała. W ofercie znajdują się – żele pod prysznic, mydła w płynie, płyny do higieny intymnej, balsamy i kremy do ciała, kremy do rąk i stóp. Dostępna jest również dedykowana seria dla mężczyzn - żel pod prysznic + szampon (2 w 1). Produkty te dostępne są w sieciach Drogerii Rossmann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska