Majonez Kielecki wraca z bożonarodzeniową kampanią

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy "Społem" prowadzi bożonarodzeniową kampanię Majonezu Kieleckiego. Markę promuje zawsze w okresie okołoświątecznym.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Majonez Kielecki wraca z bożonarodzeniową kampanią

Dział digital domu mediowego Mediahub po raz kolejny wygrał przetarg na przygotowanie strategii mediowej oraz zakup mediów w internecie dla marki Majonez Kielecki Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.

Z początkiem grudnia rusza szósta wspólna kampania. Miesięczne działania będą prowadzone z wykorzystaniem spotu “Majonez Kielecki. Składnik naszej tradycji”. Mediahub zaplanował jego emisję w digitalowych kanałach wideo - w tym YouTube i platformach VOD.

Celem działań jest przypomnienie konsumentom, że Majonez Kielecki jest nieodzownym składnikiem tradycyjnych świątecznych potraw.

 

Za strategię, kreację kampanii oraz nadzór produkcyjny nad spotem reklamowym opowiada Optima Marketing Group z Krakowa. Film wyprodukowała Papaya Films.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję