SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tradycyjny z Ludwina w reklamach przypomina, jak smakuje prawdziwy makaron

Ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna makaronów jajecznych Tradycyjny z Ludwina. Jest współfinansowana ze środków unijnych. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Demo Effective Launching.

Article

Ogólnopolska kampania makaronu Tradycyjny z Ludwina (Polmak) jest skierowana do kobiet odpowiadających za zakupy spożywcze i przygotowywanie domowych posiłków. Działania promocyjne potrwają do listopada br.

Projekt jest dofinansowany ze środków unijnych, w ramach programu „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.

Kampania obejmuje telewizję, prasę, radio, internet, outdoor, prasę cyfrową, kino oraz mobile. W spocie wziął udział prezes firmy Polmak - Grzegorz Polak.

Za koncept kreatywny i strategię kampanii odpowiedzialna jest agencja Demo Effective Launching. Za planowanie i zakup mediów do całej kampanii odpowiada dom mediowy PRO Media House.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tradycyjny z Ludwina w reklamach przypomina, jak smakuje prawdziwy makaron

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wincey & wincey
ta reklama w gardle staje.
9 8
odpowiedź