SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Makarony Lubella reklamowane jako "najlepsze ze zboża"

Pod hasłem "Najlepsze ze zboża" wystartowała kampania telewizyjna makaronów Lubella (Maspex). Za działania odpowiedzialne są agencja GPD i dom mediowy Starcom.

Article

Spot telewizyjny stanowi kontynuację komunikacji marki Lubella, odwołującej się do wartości takich jak zaufanie, jakość, dbałość o szczegół, ciepło rodzinne.

W kolejnych ujęciach widzimy, w jak różnych sytuacjach i na ile sposobów można jeść makarony klasyczne Lubelli - do obiadu, kolacji, na słodko,  do sałatki i dania głównego.

Kreację kampanii przygotowała GPD Agencji, za zakup mediów odpowiada Starcom.

W majowej odsłonie kampanii Lubelli promowane były makarony 5 Jaj. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Makarony Lubella reklamowane jako "najlepsze ze zboża"

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
alka
Bardzo lubię te makarony, szczególnie nitki, które bardzo smakują w rosole :) Ulubiona zupa z tym makaron całej rodzinki.
8 8
odpowiedź
User
wanda
Te makarony są bardzo dobre, penne kupuje do past , jemy je 2 razy w tygodniu, nitki z kolei do rosołu, gotują się szybciutko. No i co dla mnie ważne makarony są z pszenicy durum.
8 8
odpowiedź