SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Makarony Lubella reklamowane jako "najlepsze ze zboża"

Pod hasłem "Najlepsze ze zboża" wystartowała kampania telewizyjna makaronów Lubella (Maspex). Za działania odpowiedzialne są agencja GPD i dom mediowy Starcom.

Spot telewizyjny stanowi kontynuację komunikacji marki Lubella, odwołującej się do wartości takich jak zaufanie, jakość, dbałość o szczegół, ciepło rodzinne.

W kolejnych ujęciach widzimy, w jak różnych sytuacjach i na ile sposobów można jeść makarony klasyczne Lubelli - do obiadu, kolacji, na słodko,  do sałatki i dania głównego.

Kreację kampanii przygotowała GPD Agencji, za zakup mediów odpowiada Starcom.

W majowej odsłonie kampanii Lubelli promowane były makarony 5 Jaj. 

Dołącz do dyskusji: Makarony Lubella reklamowane jako "najlepsze ze zboża"

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
alka
Bardzo lubię te makarony, szczególnie nitki, które bardzo smakują w rosole :) Ulubiona zupa z tym makaron całej rodzinki.
odpowiedź
User
wanda
Te makarony są bardzo dobre, penne kupuje do past , jemy je 2 razy w tygodniu, nitki z kolei do rosołu, gotują się szybciutko. No i co dla mnie ważne makarony są z pszenicy durum.
odpowiedź