SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Makata Creative Group będzie reprezentować fotografa Artura Wesołowskiego

Makata Creative Group rozpoczęła współpracę z fotografem Arturem Wesołowskim, jednym z najbardziej uznanych, polskich fotografów. Dom produkcyjny będzie go reprezentować w kontaktach z klientami, jak również wspierać  produkcyjnie oraz wizerunkowo.

Article

Artur Wesołowski jest znany nie tylko jako fotograf modowy, ale to także jako artysta w branży reklamowej. W ciągu ostatnich 16 lat  pracował dla takich firm i marek jak: Nike, H&M, Reserved, L'Oreal, Cream Bicycles, CCC, Carry, Caterina, Orange, Vicks, P&G, MasterCard, Alior Bank, Microsoft, Samsung, Nescafe, Wólczanka czy W.Kruk.

Przygotowywał materiały do kampanii dla największych agencji reklamowych, takich jak Publicis, VML, McCann, Saatchi, G7, PZL, Grey Warsaw, 180HB, BBDO, Havas, Young&Rubicam czy Ogilvy&Marther. Na stałe współpracuje z magazynami „A4”, „Elle”, „Glamour”, „Marie Claire”, „Pani”, „Twój Styl”, „Uroda” i „Viva”.

Oprócz pracy komercyjnej tworzy projekty autorskie. Brał udział w wystawach indywidualnych i zbiorowych, takich jak m.in. „Znalezione, Zagubione” zaprezentowana w Galerii 65, „Fotografie w czasach zgiełku”,  indywidualna wystawa z cyklu „Ogrody i Hansgrohe” w CSW. W pierwszym konkursie KTR w 2004 roku zdobył złoto w kategorii Fotografia.

Dom produkcyjny Makata istnieje od 2002 roku. Wśród klientów firmy są m.in.: Douglas, Carlo Rossi, Garnier, H&M, Ikea, Kazar, Kompania Piwowarska, L’Oreal, mBank, Nike, Nivea, Orange, PGNiG, Renault, Soraya, W.Kruk, Whirpoool, Zelmer czy Żywiec Zdrój.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Makata Creative Group będzie reprezentować fotografa Artura Wesołowskiego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl