SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Mała łyżka, więcej zdrowia” reklamuje Britta Pełne Ziarna

W prasie trwa kampania reklamowa przekąsek Britta Pełne Ziarna. Akcję pod hasłem „Mała łyżka, więcej zdrowia” przygotowała agencja Pełka Creatives.

Prowadzona obecnie kampania reklamowa przekąsek Britta Pełne Ziarna podkreśla, że nie tylko są one smaczne, lecz również zawierają witaminy i błonnik. Celem akcji – prowadzonej pod hasłem „Mała łyżka, więcej zdrowia” – jest poszerzenie zasięgu i świadomości tej marki.

Działania reklamowe – zaplanowane na cały październik – obejmują prasę kobiecą i lifestyle’ową („Twój Styl”, „Avanti”, „Olivia", „Claudia”, „Viva!”). Za strategię, kreację i całościową koordynację kampanii na zlecenie firmy Sawex odpowiada agencja reklamowa Pełka Creatives.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Mała łyżka, więcej zdrowia” reklamuje Britta Pełne Ziarna

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam
Ciekawy pomysł na kampanie, mało czasu na wszystko w ciągu dnia, ludzie mają problemy z nadwagą więc mała łyżeczka, a z drugiej strony można zjeść coś zdrowego.
Skusiłem się - sprawdziłem produkt - godny polecenia. Rzeczywiście nie jest duży, ale b. smaczny.
8 8
odpowiedź