SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Małe przyjemności w życiu są jak prezenty'

Rusza drugi etap kampanii Visa Europe 'Pokochaj Każdy Dzień'.

Kampania reklamowa “Pokochaj Każdy Dzień” Visa Europe, prowadzona od stycznia 2006 r., wchodzi właśnie w drugą fazę.

Celem kampanii realizowanej w 19 krajach Europy jest szersze stosowanie kart Visa w sytuacjach, w których obecnie królują gotówka i czeki- chodzi podkreślenie większej wygody, bezpieczeństwa i szybkości kart Visa w porównaniu z innymi środkami płatności.

W Polsce kampania wizerunkowa ruszyła 19 lutego br., a w jej ramach będą pokazywane w telewizji trzy 30-sekundowe spoty reklamowe: „Pizza”, „Supermarket” oraz „Błyszczyk”. Spoty będą emitowane TVP, Polsat, TVN, TV4, w stacjach tematycznych TVN Style, TVN 24, TVN Turbo, TVN 7 a także w pakiecie stacji tematycznych AT Media (m.in. AXN, Canal Plus Sport, Ale Kino, Planete). Kampania wizerunkowa potrwa do końca marca br., zaś w kwietniu rozpocznie się wiosenna kampania promocyjna mająca na celu zachęcanie konsumentów do płacenia za zakupy kartami Visa zamiast gotówką.

Za kreatywną stronę kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, a za kontakty z mediami – MediaEdge CIA.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Małe przyjemności w życiu są jak prezenty'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl