SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Małgorzata Cetera-Bulka wróciła do Polskapresse. Została prezesem wydawcy “Dziennika Polskiego”

Małgorzata Cetera-Bulka została prezesem spółki Polskapresse Oddział Prasa Krakowska, wydawcy “Dziennika Polskiego” i “Gazety Krakowskiej”. Zastąpiła na tym stanowisku Bernadettę Podlińską, która odeszła z firmy.

W zarządzie małopolskiego oddziału Polskapresse oprócz Cetery-Bulki zasiadać będzie również Andrzej Wojdyło, który pozostaje wiceprezesem spółki.

Małgorzata Cetera-Bulka wróciła do Polskapresse po czteroletniej przerwie. Przez ostatnie dwa lata związana była z Ringier Axel Springer Polska jako dyrektor biura reklamy dzienników i magazynów. Wcześniej była dyrektor zarządzającą agencji reklamowej Demo Effective Launching. W latach 2007-2009 pracowała jako dyrektor biura reklamy Polskapresse, tworząc nowe struktury sprzedażowe Grupy. Małgorzata Cetera-Bulka w przeszłości była także pełnomocnikiem zarządu ds. reklamy w Broker FM oraz prezesem Euro Media.

Na razie w Ringier Axel Springer Polska nikt nie objął opuszczonego przez Małgorzatę Ceterę-Bulkę stanowiska. Kompetencje te przeniesione zostaną bowiem do tworzonej właśnie struktury spółki Media Impact Polska, która przejmie obsługę reklamową wydawnictwa Ringier Axel Springer i portalu Onet.pl (więcej na ten temat).

 

Dołącz do dyskusji: Małgorzata Cetera-Bulka wróciła do Polskapresse. Została prezesem wydawcy “Dziennika Polskiego”

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
m
Dobra akcja. Pani Doroto - gratuluje. MCB zrobi kawał dobrej roboty w Krakowie .
odpowiedź
User
B
Tak jak zrobila w Axlu, dużo usmiechania, dlugie spotkania, no i po premii....zaraz wprowadzi nowe systemy.
odpowiedź
User
Zadowolona
Ruch ze strony DS to ruch konika szachowego. Zmiana była koneiczna na stanowisku prezesa ale nie na tą osobę. Na takim zarządzaniu jak całe wydawnictwo p. MCB niestety się nie zna i nie ma kompetencji.
Może należy iść po rozum do głowy i wreszcze prezesami nei robić osób zarządzających reklamą? To jednak inne pole dziąłania
odpowiedź