SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Małgorzata Dymecka social media managerem w McCann&MRM, Paweł Sitnicki strategic plannerem

Małgorzata Dymecka awansowała w agencji reklamowej McCann&MRM na stanowisko social media managera. Natomiast Paweł Sitnicki zaczął pracę w firmie jako strategic planner.

Article

Jako social media manager Małgorzata Dymecka będzie koordynowała pracę zespołu prowadzącego komunikację w mediach społecznościowych dla marek obsługiwanych przez McCann&MRM. W agencji pracuje od marca ub.r., poprzednio była community managerem.

Wcześniej pracowała w agencjach OS3, VML Poland, Grandes Kochonos Digital i FaceAddicted. Realizowała projekty w social media dla firm i marek takich jak SuperPharm, Raiffeisen Polbank, Unilevera, Orange Polska, Huawei i Multikino. W branżą social media marketingu jest związana od czterech lat.

Paweł Sitnicki jako strategic planner będzie zajmował się w McCann&MRM strategią dla takich marek jak Mastercard, Starbucks i Stanley Black&Decker. Wcześniej pracował w agencjach G7, Communication Unlimited, Cheil Worldwide, Brain i S4. Odpowiadał za obsługę m.in. marek Ergo-Hestia, Kredyt Bank, Samsung, Leroy Merlin, Real.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Małgorzata Dymecka social media managerem w McCann&MRM, Paweł Sitnicki strategic plannerem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl