Małgorzata Kożuchowska reklamuje ubezpieczenie juniorGo w Avivie (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Aviva z udziałem aktorki Małgorzaty Kożuchowskiej. W akcji, przygotowanej przez spółkę wspólnie z domem mediowym ZenithOptimedia, promowane są ubezpieczenie na zdrowie i życie Nowa Perspektywa oraz nowe ubezpieczenie - juniorGo.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Kożuchowska reklamuje ubezpieczenie juniorGo w Avivie (wideo)
Małgorzata Kożuchowska

Nowa kampania reklamowa jest kontynuacją działań z maja ub.r. promujących oferowane przez Avivę ubezpieczenie na zdrowie i życie. Spot - w którym Małgorzata Kożuchowska pokazuje, że może bardzo dużo zrobić dla swojej rodziny, ale nie potrafi przewidzieć nieoczekiwanych wydarzeń w przyszłości - informuje, że w ramach promowanej polisy po wypadku można uzyskać prywatną opiekę medyczną, a w razie ciężkiej choroby lub niezdolności do pracy - do 800 tys. zł na leczenie lub spłatę kredytu.

W ramach akcji reklamowane jest też ubezpieczenie juniorGo, które można wykupić z myślą o przyszłości dziecka.

Działania reklamowe startują 6 lutego, będą prowadzone w telewizji (w stacjach ogólnopolskich i tematycznych), intrnecie (m.in. na YouTubie, w serwisach VoD i portalach społecznościowych) oraz poprzez aktywności public relations. Potrwają sześć tygodni.

Małgorzata Kożuchowska występuje w reklamach Avivy od prawie dwóch lat.

Spoty reklamowe przygotował dział komunikacji i zarządzania marką Avivy. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Zenith.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?