Małgorzata Kożuchowska w wiosennej kampanii krakowskiej galerii handlowej Bonarka

Pod hasłem „naPawia radością” ruszy wiosenna kampania reklamowa krakowskiego centrum handlowego Bonarka. Jej twarzą jest ambasadorka galerii, Małgorzata Kożuchowska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Kożuchowska w wiosennej kampanii krakowskiej galerii handlowej Bonarka

Koncept kreatywny kampanii bazuje, podobnie jak w poprzednich odsłonach, na słowno-fonetycznych odniesieniach do nazw krakowskich ulic - Pawiej, Podwala, Rajskiej czy Celnej.

Kompozycja nowych reklam będzie miała formę artystycznego kolażu, „mozaiki krakowskiej”. W różnych kombinacjach zostanie pokazana mieszanina lokalnych symboli, nowoczesnych elementów oraz odniesień wynikających z komercyjnego charakteru centrum Bonarka.

Tak jak w poprzednich latach, w reklamach Bonarki ponownie zobaczymy Małgorzatę Kożuchowską.

Kampania ruszy na początku marca. W pierwszej kreacji marka nawiąże do ulicy Pawiej, przy której położony jest m.in. Dworzec Główny. W mozaice skojarzeń pojawiają się motywy folkowe (np. pawie pióra, czapka krakuska), a także kultowy Bar Smok.

Kampania będzie widoczna m.in. na nośnikach zewnętrznych OOH, w tym siatkach wielkoformatowych, citylightach oraz dynamic backlight. Reklamy emitowane będą w kinach studyjnych i multipleksach (Multikino i Cinema City), w digitalu, mediach społecznościowych oraz mediach lokalnych.

Za koncepcję kampanii i produkcję sesji zdjęciowej do niej odpowiadała krakowska agencja Kuc. Autorem zdjęć sesyjnych jest Marcin Tyszka. Zleceniodawcą kampanii jest właściciel Bonarki - firma Nepi Rockcastle.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska