Małgorzata Lubelska będzie wiceprezeską Kompanii Piwowarskiej

Po 11 latach pracy w Grupie Heineken Małgorzata Lubelska obejmie stanowisko wiceprezes ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Lubelska będzie wiceprezeską Kompanii Piwowarskiej
Małgorzata Lubelska

Małgorzata Lubelska przez ostatnie cztery lata pełniła funkcję global CMO international brands Grupy Heineken. Pracowała do stycznia br. w siedzibie koncernu w Amsterdamie. Odpowiadała za rozwój międzynarodowych marek grupy.

Lubelska w Kompanii Piwowarskiej

15 marca Lubelska dołączy do Kompanii Piwowarskiej jako wiceprezes ds. marketingu. Firma ma w portfolio takie marki jak Tyskie, Żubr, Pilsner Urquell, Grolsch, Dębowe, Książęce, Peroni, Redd's i Gingers. Kompania Piwowarska posiada obecnie trzy browary: Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu, Browar Książęcy w Tychach i Dojlidy w Białymstoku.

Małgorzata Lubelska zajmowała w swojej karierze zawodowej także kluczowe stanowiska w działach marketingu polskich i międzynarodowych struktur Pepsi Co. W latach 1999-2006 pełniła funkcję dyrektora marketingu Frito Lay na Europę Środkową, na którym opracowała i wdrożyła strategię komunikacji Lay’s i Cheetos.

Natomiast od 2009 była dyrektorem marketingu w firmie Lebedyansky, największym producencie soków i napojów owocowych w Rosji należącym do Pepsi Co. Opracowała i wdrożyła nową strategię dla portfela marek, stworzyła nowe kampanie reklamowe dla wszystkich wspieranych brandów, wprowadziła na rynek unikalne w Rosji i dla PepsiCo opakowanie elopak slim curve dla marki Tonus oraz wdrożyła korporacyjny system zarządzania projektami.

Studia ukończyła na Uniwersytecie Jagiellońskim, w Szkole Głównej Handlowej oraz University of Minnesota (MBA).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu