Małgorzata Nierodzińska: z Mety do Netflixa

Małgorzata Nierodzińska dołączyła do zespołu Netflixa obejmując stanowisko lead partner marketing creative dla regionu Europy Centralnej i Wschodniej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Nierodzińska ostatnio - od grudnia 2018 roku - pracowała w Meta (Facebook) jako creative strategist. Odpowiadała tam za takich klientów, jak LPP, Procter&Gamble, Volkswagen Group.

Wcześniej była senior art directorem w DDB Warszawa. W latach 2011-2014 pracowała na stanowisku art directora w Leo Burnett, była też junior art directorem w agencji TBWA Warszawa i Publicis.

Była jurorką w takich branżowych konkursach, jak KTR, Young Cannes Lions, Polish Graphic Design Awards, Red Apple Festival, Papaya Young Directors.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek