SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Małgorzata Rozenek-Majdan, Paulina Krupińska i Mateusz Gessler ambasadorami Pasaży Tesco

Pod hasłem „Bliski sąsiad na wyciągnięcie ręki” wystartowała kampania wizerunkowa Pasaży Tesco. Jej ambasadorami zostali Małgorzata Rozenek-Majdan, Paulina Krupińska i Mateusz Gessler. Za przygotowanie kampanii odpowiadają agencja Garden of Words i Initiative.

Article

W ramach akcji każdy z trojga ambasadorów będzie doradzać klientom sklepów w wybranym obszarze. Małgorzata Rozenek-Majdan będzie podpowiadać jak ładniej i łatwiej prowadzić dom, Paulina Krupińska zajmie się modą i urodą, a Mateusz Gessler oprócz porad kulinarnych doradzi jak miło spędzić wolny czas z przyjaciółmi.

Porady będą publikowane na stronie internetowej i Instagramie marki, ponadto trafią do książki, która będzie dostępna wyłącznie dla klientów sieci w kolejnym etapie kampanii.

Koncepcja kreatywna oraz hasło kampanii nawiązują do strategii marki, która zakłada, że centra handlowe Pasaż Tesco są zawsze blisko swoich klientów.

Kampania obejmuje radio, internet, outdoor, reklamy w prasie oraz w punktach sprzedaży – na terenie 22 głównych Pasaży Tesco. Zaplanowano także eventy specjalne.

Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada agencja Garden of Words, media zaplanował dom mediowy Initiative. Działania potrwają do marca 2018 roku. 

Kampania Pasaży Tesco promowana była w drugiej połowie sierpnia teaserową odsłoną, w której klienci zgadywali, kim są ambasadorzy marki.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Małgorzata Rozenek-Majdan, Paulina Krupińska i Mateusz Gessler ambasadorami Pasaży Tesco

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
alex
ja nie moge wszyscy się sprzedali bo są z tvnu
odpowiedź
User
ExKonsument
NAJBARDZIEJ PRZEREKLAMOWANA , NAJBARDZIEJ SZTUCZNA CELEBRYTKA Z TUNNINGOWANYM PESELEM , NIEJAKA ROZENKOWA REKLAMUJE TESCO ??? NO TO JEST GWÓŹDZ DO TRUMNY TEGO SKLEPU . MOJA NOGA JUŻ TAM NIE STANIE I CZUJĘ ŻE TYSIĄCE KLIENTÓW MYŚLI PODOBNIE .NIE MA TO JAK SPEKTAKULARNIE STRZELIĆ SOBIE W STOPĘ
odpowiedź