Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan w reklamie Plusa z cytatami z „Azja Express” (wideo)

W nowej kampanii reklamowej sieci Plus wspólnie z Szymonem Majewskim występują Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan. Spot nawiązuje do udziału Majdanów w programie „Azja Express” w TVN.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan w reklamie Plusa z cytatami z „Azja Express” (wideo)

Reklama pokazuje, jak Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan odwiedzają Szymona Majewskiego wystylizowanego na szamana. Starają się z nim rozmawiać po angielsku, powtarzając swoje stwierdzenia z niektórych scen z emitowanego jesienią ub.r. w TVN programu „Azja Express”, które szybko stały się popularne w internecie. Z kolei ujęcie, w którym Rozenek-Majdan próbuje sprzątać i hasło „Perfekcyjny duet” nawiązują do prowadzonego przez nią w TVN programu „Perfekcyjna pani domu”.

Kampania podkreśla, że w Plusie w ramach oferty Ja+ Abonament można wykupić dwie oferty abonamentowe za 44,99 zł miesięcznie, w których w promocyjnych cenach dostępne są smartfony Huawei. Obaj użytkownicy mogą korzystać z nielimitowanych rozmów do wszystkich sieci komórkowych i nawet czterech miesięcy bezpłatnego abonamentu.

Szymon Majewski w reklamach Plusa występuje od połowy ub.r., do tej pory brał udział głównie w kampaniach zachęcających do rejestrowania numerów w tej sieci, ostatnio wcielił się w rolę detektywa.

Do udziału Małgorzaty Rozenek-Majdan w programach TVN „Perfekcyjna pani domu” i „Azja Express” nawiązywał animowany spot serwisu otoDom.pl udostępniony w listopadzie ub.r.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/joanna-brodzik-i-pawel-wilczak-reklamuja-smartdom-cyfrowy-polsat-plus ##

Nowa akcja reklamowa Plusa będzie realizowana w telewizji, radiu, internecie (m.in. w social media), punktach sprzedaży (m.in. na ekranach w sklepach Carrefour) oraz na outdoorze.

grafika

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa, produkcją spotu - Ryszard Kłosowski i TFP, postprodukcją - dom postprodukcyjny Rio de Post, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami