Małgorzata Socha w teście na suchość reklamuje Rexonę (wideo)

Trwa kampania antyperspirantów Rexona z udziałem Małgorzaty Sochy. Akcję - obejmującą telewizję, prasę, internet i outdoor - na zlecenie Unilevera przygotowały firmy Lowe Budapest, Walk the Line, Media Direction i Walk&Talk.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W prowadzonej obecnie kampanii Rexony Małgorzata Socha zachęca wszystkie kobiety do wzięcia udziału w narodowym teście na suchość z wykorzystaniem specjalnych płatków testowych, które są dystrybuowane w prasie, internecie oraz na Facebookowym fanpage’u Rexony. Przekaz reklamowy podkreśla, że antyperspiranty tej marki z nowej linii są oparte na formule MotionSense, której sednem są zawarte w kosmetyku kapsułki uwalniające zapach pod wpływem ruchu. Małgorzata Socha brała już udział w ubiegłorocznej kampanii Rexony (więcej na ten temat).  

Obecna akcja od kwietnia obejmuje telewizję (wszystkie największe stacje), a w maju rozpoczęła się w prasie („Tele Tydzień”, „Wysokie Obcasy”, „Viva!”, „Avanti”, „Party”, „Naj”, „Claudia”, „Bravo”, „Glamour”, „Twój Styl”, „Pani”, „Zwierciadło”), internecie (Gazeta.pl, strony z sieci Arbo, Onet.pl, o2.pl, Interia.pl, We-dwoje.pl, 4beauty, Kozaczek.pl, Zeberka.pl, Pudelek.pl, Gazeta - pakiet Styl Życia. Wizaz.pl, Polki.pl, iBeauty, Facebook) oraz na outdoorze. Obecny etap kampanii potrwa do połowy sierpnia, a na październik i  listopad planowana jest kolejna odsłona.

Akcję od strony kreacji przygotowały agencje Lowe Budapeszt (telewizja i prasa) i Walk the Line (internet). Natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction, a komunikacją PR zajmuje się agencja Walk&Talk.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej