SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Małgorzata Szelenbaum i Łukasz Wyglądała w Media Impact Polska, odchodzą Magdalena Jabłońska i Marta Dolecka

Łukasz Wyglądała i Małgorzata Szelenbaum będą kierować działami w Media Impact Polska, biurze reklamy Grupy Onet-RAS Polska. Z firmą z końcem br. żegnają się natomiast członek zarządu Magdalena Jabłońska i dyrektor ds. kluczowych klientów Marta Dolecka.

Małgorzata Szelenbaum i Łukasz WyglądałaArticle

Łukasz Wyglądała będzie kierował w Media Impact Polska działem ad product & marketing. będzie odpowiedzialny za obszar rozwoju produktu reklamowego, w tym identyfikację potrzeb, określanie wymagań, implementację zmian oraz szeroko rozumianą komunikację marketingową nowych produktów reklamowych.

Poprzednio przez ponad rok był digital directorem w domu mediowym Carat Polska (należącym do Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej pracował przez 8 lat w MEC oraz m.in. w At Media, „Życiu Warszawy” i „Briefie”.

Małgorzata Szelenbaum w Media Impact Polska pokieruje działem odpowiedzialnym za ofertę w zakresie akcji specjalnych i obsługę kluczowych klientów. Do jej zadań należeć będzie m.in. przygotowanie oferty crossmediowej i crossobszarowej opartej na portfolio Grupy Onet-RAS Polska.

Z rynkiem telewizyjnym i reklamowym jest związana od ponad 17 lat. Ostatnio, od lutego br., pełniła funkcję zastępcy dyrektora biura reklamy Telewizji Polskiej. Wcześniej była pełnomocnikiem zarządu spółki ClickAd ds. sprzedaży oraz przez 10 lat pracowała w Atmedia, gdzie jako dyrektor sprzedaży odpowiadała m. in. za tworzenie i realizację strategii sprzedażowej, negocjacje handlowe oraz zarządzanie działem sprzedaży.

Z końcem br. z Media Impact Polska odchodzą członek zarządu Magdalena Jabłońska i dyrektor ds. kluczowych klientów Marta Dolecka. Jabłońska pracowała w firmie od początku jej działania w styczniu 2014 roku, a wcześniej przez pięć lat pracowała już w Grupie Onet-RASP, m.in. jako kierownik zespołu sprzedaży specjalnej w Onecie.

Marta Dolecka była związana z Grupą Onet-RAS Polska od 2008 roku. Najpierw była dyrektorem sprzedaży „Faktu”, a w Media Impact Polska od początku kierowała zespołem menadżerów ds. kluczowych klientów, odpowiadała też za tworzenie i realizację strategii sprzedażowej, negocjacje handlowe oraz współpracę z największymi klientami.

To kolejne w br. roszady personalne w kierownictwie Media Impact Polska. W kwietniu prezesem firmy został Marcin Boroszko (zastąpił Jacka Dzięcielaka), a w lipcu do zarządu dołączył Ralph Werner.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Małgorzata Szelenbaum i Łukasz Wyglądała w Media Impact Polska, odchodzą Magdalena Jabłońska i Marta Dolecka

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mój nick
To OGROMNA strata dla tej spolki, ze rozstaje sie z tak wspanialymi ludźmi. Dziwna i zastanawiająca jest zamina p. Doleckiej na p. Schelenbaum. Jest to ewidentnie obsadzanie przez prezesa stanowisk wlasnymi ludzmi. Za chwile to samo zrobi nowa pani dyrektor, wiec nastapi tam wymiana ludzi w zespole KAM. Rezygnacja z takiego managera. Jak p. Dolecka odbije sie tej firmie czkawka.
Zanim nowa osoba sie wdrozy uplynie troche wody w Wisle, a na dodatek osoba ta nie zna internetu!!
Za p. Dolecka trzymam kciuki, bo jest ona jednym z najlepszych na rynku ludzi i UWAGA czeka na dobre oferty z rynku.
Zapewniam warto!
odpowiedź
User
exMIP
Widac jak Pan Prezes obsadza ludzi z byłego ATMedia. MIP to tonacy statek.

Marta powodzenia.
odpowiedź
User
He!
Dlaczego tylko te dwie panie poleciały? Tam powinna mocniej miotła #dobrej zmiany zadziałać...
odpowiedź