SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Małgorzata Szelenbaum i Wojciech Kowalczyk wiceszefami biura reklamy TVP

Małgorzata Szelenbaum i Wojciech Kowalczyk, w przeszłości związani z brokerem Atmedia, zostaną nowymi wicedyrektorami biura reklamy Telewizji Polskiej, którym zaczął kierować Waldemar Gasper. Zapowiada on wprowadzenie nowych produktów i rozwiązań dla reklamodawców.

Article

Małgorzata Szelenbaum dołączyła już do zespołu biura reklamy TVP. Ostatnio była pełnomocnikiem zarządu spółki ClickAd ds. sprzedaży. Wcześniej przez 10 lat Szelenbaum związana była z firmą Atmedia, gdzie pełniła funkcję dyrektora sprzedaży i odpowiadała m. in. za tworzenie i realizację strategii sprzedażowej, negocjacje handlowe oraz zarządzanie działem sprzedaży.

Wojciech Kowalczyk pracę w TVP rozpocznie w najbliższych tygodniach. Będzie wicedyrektorem biura reklamy ds. strategii. Obecnie Kowalczyk jest szefem marketingu i sprzedaży w spółce Modern Times Group. Wcześniej przez dziewięć lat pracował w firmie Atmedia, m.in. jako dyrektor marketingu. Był współarchitektem polityki handlowej oraz strategii marketingowej i PR spółki. Jako arbiter zasiada w Komisji Rady Reklamy.

Waldemar Gasper zastąpił na stanowisku dyrektora biura reklamy Telewizji Polskiej Marcina Gudowicza. Gasper w latach 90. był jednym z liderów środowiska konserwatywnych dziennikarzy. Za czasów prezesury Wiesława Walendziaka opracował nową formułę TVP1. Był potem prezesem Radia Plus i Telewizji Familijnej, ówczesnego nadawcy TV Puls.

Od 2001 do 2013 roku Waldemar Gasper zajmował się doradztwem w zakresie marketingu i reklamy oraz doradztwem strategicznym, realizował projekty dotyczące inwestycji kapitałowych i zarządzania. Kierował też spółką 25 percent, która świadczyła usługi w zakresie optymalizacji kosztowej komunikacji telewizyjnej. Od 2013 jest liderem projektu biznesowego z obszaru big data analytics.

- Dzięki tej nominacji rola biura reklamy wzrośnie. Waldemar Gasper będzie poważanym partnerem dla biura koordynacji programowej - uważa osoba znająca sytuację w TVP.

Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej, zapewnia, że dotychczasowe uzgodnienia handlowe i biznesowe z reklamodawcami i domami mediowymi będą respektowane. Gasper zapowiada zaś, że chce wnikliwie przeanalizować potencjał handlowy poszczególnych obszarów działalności i oferty reklamowej oraz wprowadzić nowe produkty i rozwiązania.

- Zamierzamy dopasować ofertę handlową do rynku nowych mediów, szczególnie w pozalinearnych kanałach dystrybucji i na urządzeniach przenośnych. Naszym celem jest wdrożenie zaplecza technologicznego do polepszenia procesów obsługi klienta i planowania kampanii reklamowych - mówi nowy szef biura reklamy.

Przypomnijmy, że od końca stycznia br. wicedyrektorem biura reklamy TVP jest też Elżbieta Klejnons, też w przeszłości pracująca u brokera Atmedia. Zastąpiła ona Mariusza Wyglądałę, który odszedł z TVP.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Małgorzata Szelenbaum i Wojciech Kowalczyk wiceszefami biura reklamy TVP

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
What?
Ale dziunia i lovelas. Źle im z oczu patrzy. A jakie są ich spektakularne sukcesy? Będą tak zarządzać biurem jak Atmedia aż zamkną biuro reklamy? Otwieramy szampany w Tvn:)
23 32
odpowiedź
User
John Snow
Bredzisz kolo :-) Lovelasowi w ogóle oczu nie widać, bo mu okulary zasłaniają. A dziunię znam i wiem, że to spoko laska. Pełna profeska. I nie wiem, jak Ty te zło w jej oczach namierzyłeś :-) Jeszcze chyba nie wytrzeźwiałeś po tych szampanach :-)
32 13
odpowiedź
User
koleżanka
znam Wojtka zawodowo i jest profesjonalistą, zawsze przygotowany do spotkania. szkoda tylko, że okazał się Polakiem lepszego sortu. może po tamtej stronie mocy też są mili i dobrze wychowani chłopcy. albo będzie takim rodzynkiem? w każdym razie powodzenia Wojtku.
21 17
odpowiedź
User
John Snow
Hehe ... lepszego sortu ... niektórym zupełnie odpala :-) W łóżku - polityka, na spacerze - polityka, przy jedzeniu - polityka, w necie - polityka, w kąpieli - polityka, zabawa z dziećmi - polityka, wszędzie polityka ... A może to po prostu była zaj..sta oferta pracy? Jeśli po AT Mediach chcieli zostać w TV, to mogli pójść tylko do TVP, TVN, Polsatu i do jakichś popierdółek. Wg mnie, to świetny wybór i może skopią trochę tyłek TVN-owi, który jest głównym winowajcą upadku AT Mediów. Jest na to szansa, bo oni tam podobno w tym TVN-ie szampany walą, zamiast solidnie pracować. Oby tak dalej :-)
25 13
odpowiedź
User
sniezynka
@John Snow. Może warto zadać sobie pytanie czy to na pewno "TVN był głównym winowajcą upadku AT Mediów"? nie sądzę.
10 23
odpowiedź