SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Małopolska promuje swoją ofertę turystyczną poza Polską

Pod hasłem „Małopolska - Cel Podróży” toczy się najnowsza kampania promująca ofertę turystyczną regionu Małopolski i jego stolicy na rynkach zagranicznych. Działania reklamowe przygotował Euvic Performance.

Kampania promująca region Małopolski jest wspólną inicjatywą Małopolskiej Organizacji Turystycznej, Województwa Małopolskiego i Krakowa. W pierwszej kolejności objęła swoim zasięgiem rynek brytyjski i niemiecki, ponieważ turyści z tych krajów najczęściej odwiedzali Małopolskę w ostatnich latach. W dalszej perspektywie planowane jest rozszerzenie kampanii na rynki: austriacki, szwajcarski, włoski, skandynawski i amerykański

Działania promocyjne prowadzone w internecie objęły swym zasięgiem m.in. kanał Youtube, Facebook, Instagram, narzędzia: audience profiling i reklamy kontekstowe oraz przygotowanie i uruchomienie landing page kampanii pod adresem www.wideopen.travel.

W ramach kampanii przygotowane zostały m.in. spoty i banery, podkreślające bogactwo oferty turystycznej Małopolski i Krakowa. Oglądający je będą mogli poczuć, że właśnie tutaj mają szansę przeżyć niezwykłą przygodę na łonie przyrody, zachwycić się arcydziełami sztuki i architektury, skosztować niepowtarzalnych smaków, zrelaksować się i odpocząć. Przekazowi towarzyszą obrazy malowniczych szlaków, najpiękniejszych zabytków, lokalnych specjałów i kojących zabiegów zdrowotnych i kosmetycznych.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Euvic Media (w ramach Grupy Euvic Performance), koordynacją projektu (zarówno prac graficznych, jak i copywriterskich), zajęła się agencja Euvic Digital (Euvic Performance). Kampania potrwa do końca października 2022 roku.

Dołącz do dyskusji: Małopolska promuje swoją ofertę turystyczną poza Polską

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jerzyk
I nieśmiertelna prlowska zapiekanka iście krakowski przysmak... Ręce opadają. Kiedyś w spocie mieli fejkowego G. Clooneya a olimpiadę reklamowali prymitywnie zmontowanym widokiem na Tatry z Rynku. Dramat
odpowiedź