SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maluch zajada się bio serkiem w reklamie Carrefoura. W spocie Wojciech Mecwaldowski

Ruszyła kampania reklamowa hipermarketów Carrefour "Bio na zdrowie", która promuje produkty sieci z oferty Bio. Akcję przygotowały Saatchi & Saatchi IS, Arena Media i K2 Precise.

Article

Konkret 9 „Bio na zdrowie” to kolejna odsłona globalnej platformy komunikacyjnej Carrefour Act For Food wprowadzonej we wrześniu zeszłego roku

Bohaterem nowego spotu jest bobas, który ze smakiem zjada podawany przez mamę jogurt Bio z półki Carrefoura. Widzowie słyszą jego wewnętrzny, dorosły głos (w tej roli Wojciech Mecwaldowski) komentujący ironicznie otaczającą go rzeczywistość. Spot emitowany jest w telewizji.

W kolejnych odcinkach pojawią się nowi bohaterowie i nowe tematy, które bobas elokwentnie omówi.

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi oprócz spotu telewizyjnego oraz standardowych działań ATL-owych przygotowała kampanię wspierają działania w social mediach, katalogi w sklepach Carrefour oraz materiały POS.

Planowaniem i zakupem mediów zajęły się Arena Media i K2 Precise.

Carrefour Polska rozpoczął również współpracę z blogerką parentingową, Bakusiowo, która będzie obalać mity dotyczące produktów bio i ich wpływu na zdrowie w serii materiałów poradnikowych. Będzie przy tym współpracować z prof. Ewa Rembiałkowską z Zakładu Żywności Ekologicznej na Wydziale Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW.

Program Act for Food został wprowadzony w ub.r. Dzięki niemu klienci mają dostać dostęp do wysokiej jakości produktów w rozsądnych cenach.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Maluch zajada się bio serkiem w reklamie Carrefoura. W spocie Wojciech Mecwaldowski

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl