Mały Głód w nowej odsłonie

31 sierpnia w internecie ruszyła tesearowa odsłona kampanii marki Danio z popularnym brand hero Małym Głodem.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mały Głód w nowej odsłonie

Mały Głód wystąpił na transmitowanej na Facebooku konferencji prasowej. Brand hero Danio stwierdził, że "szuka nowych wyzwań" - założył w tym celu profil w serwisie społecznościowym LinkedIn, dodając, że tylko tam będzie można go znaleźć. Nazwa profilu brand hero Danio na Facebooku ma się zmienić.

Główna część kampanii ma wystartować 1 września. Najprawdopodobniej będzie promowała nowe Danio bogate w białko.

Za przyprowadzenie i koncepcję loterii, produkcję spotu oraz przygotowanie kreacji odpowiadałą agencja VMLY&R Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta