Mały Głód w walce kung-fu reklamuje Danio (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa serków Danio (produkowanych przez Danone Polska) z udziałem ich brand hero Małego Głoda. Akcję przygotowały i realizują firmy Y&R Poland, VML Poland, MediaCom Warszawa i Garden of Words.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Mały Głód w walce kung-fu reklamuje Danio (wideo)

Nowy spot Danio pokazuje, jak Mały Głód kolejny raz próbuje zaatakować w codziennej sytuacji głodną osobę, tym razem stając z nią do walki jako zawodnik kung-fu. Jednak bohaterce udaje się szybko sięgnąć z lodówki promowany serek i zacząć go jeść, czym unicestwia Małego Głoda.

Reklama przekonuje, że mleczne serki Danio są kremową, pyszną przekąską zawierającą białko niezbędne w zbilansowanej diecie.

Kampania oprócz spotu telewizyjnego i materiałów POS w punktach sprzedaży obejmuje działania w internecie: nową odsłonę serwisu danio.com.pl i prowadzony w nim konkurs, w którym należy odpowiedzieć na krótkie pytania dotyczące Danio oraz przygotować plakat ilustrujący swoją walkę z Małym Głodem. Rozpoczęty 9 marca konkurs potrwa sześć tygodni, do wygrania jest 6 tabletów i 150 designerskich toreb na zakupy.

Kreacją reklam zajęła się agencja Y&R Poland, aktywności w internecie realizuje agencja VML Poland, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, a działania PR prowadzi agencja Garden of Words.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej