SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Małysz i Marczułajtis reklamują "Fakt"

Axel Springer Polska wprowadził do "Faktu" stały dodatek dla kobiet i zmienia dodatek tv.

Od kilku dni w telewizji trwa wielka telewizyjna kampania reklamowa czwartkowego dodatku telewizyjnego do gazety "Fakt" w którą zaangażowano dwie postacie ze świata sportu: Jagnę Marczułajtis i Adama Małysza.

Kampanii, której towarzyszą hasła "Slalom po kanałach to już przeszłość - mam "Fakt TV" oraz "Po co skakać po kanałach, mam "Fakt TV", ma informować o zmianach w dodatku "Fakt TV".

Od czwartku "Fakt TV" pojawi się w nowej makiecie, zostanie poszerzona część tekstowa (będzie się składać z pięciu działów: wydarzenia, ludzie, aktualności, z życia oraz przyroda) oraz pojawi się komiks i więcej krzyżówek.

Szefem "Faktu TV" została Ewa Wąsikowska-Tomczyńska.

Tymczasem od ubiegłego piątku w trzech województwach (mazowieckim, warmińsko-mazurskim i łódzkim), co tydzień do dziennika "Fakt" dołączany jest dodatek "Kobieta Fakt".

Jak informuje Ewa Kamińska-Lampart, dyrektor marketingu dziennika "Fakt", dołączenie dodatku w tych trzech województwach jest testem. Gdy badania pokażą, że pomysł przyjął się wśród czytelników i jest zainteresowanie wśród reklamodawców, dodatek zostanie dołączony do całego wydania gazety.

"Fakt Kobieta" liczy 40 stron. Cena "Faktu" z magazynem nie uległa zmianie - w Warszawie "Fakt" kosztuje 1,2 zł a w innych miastach 1,00 zł.

Średnia sprzedaż "Faktu" w okresie styczeń-lipiec br. wyniosła 518 683 egz. (ZKDP).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Małysz i Marczułajtis reklamują "Fakt"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl