SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Menstruacja nie musi być tematem tabu w nowej reklamie "Mam okres" No-Spa (wideo)

Pod hasłem ”Mam okres” firma Sanofi rozpoczęła kampanię reklamową leku No-Spa Max, którą kieruje do młodych kobiet. Działania  mają pokazywać, że menstruacja nie musi być tematem tabu. Akcję przygotowały firmy marketingowe Publicis, Mindshare, Film Produkcja, Film Garden i Sound Flower.

Kampania rozpoczęła się 26 czerwca. Na jej potrzeby przygotowano trzydziestosekundowy spot pokazujący młodą, aktywną dziewczynę łamiącą stereotypy dotyczące kobiet. 

Spot będzie on emitowany w kanałach należących do stacji Polsat, TVP i TVN.

Za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy MindShare. Produkcją zajęło się studio Film Produkcja, a postprodukcją Film Garden. Udźwiękowienie powierzono firmie Sound Flower. Za reżyserię odpowiadała Katka Michalak.

Przy realizacji i przygotowaniu kampanii po stronie agencji Publicis pracowali: Justyna Pyzik (deputy strategy director), Joanna Bednarkiewicz (deputy creative director), Marek Preiss (senior copywriter), Katarzyna Skotarek (account supervisor) i Joanna Ziółkowska (junior account executive).

Agencja Publicis współpracuje z Sanofi od 2004 roku.

Dołącz do dyskusji: Menstruacja nie musi być tematem tabu w nowej reklamie "Mam okres" No-Spa (wideo)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paw
Ojejku... wzruszyła mnie ta historia. Pół godziny płakałem do poduszki.
odpowiedź
User
Max
Co za cymbał może uważać, że menstruacja jest tematem tabu?
Następne akcje coca-coli: Sraczka nie musi być tabu! Wypróżnianie codzienne nie musi być tabu! Sikamy publicznie - koniec z tabu!
odpowiedź
User
śmielej!
W ramach łamania tabu proponuję polewanie na reklamach podpasek czerwoną cieczą. Która firma odważna?
odpowiedź