SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Mam talent!” wygrywa z konkurencją, ale stracił 750 tys. widzów

Czwarta edycja programu TVN „Mam talent!” ma o ok. 750 tys. osób niższą widownię niż nadawana rok wcześniej trzecia odsłona show. Nie zmieniło to jednak pozycji programu - w dalszym ciągu króluje on w sobotnie wieczory.

„Mam talent!” wygrywa z konkurencją, ale stracił 750 tys. widzów

Średnia widownia najnowszej edycji programu po trzech odcinkach to 3,75 mln osób, a udział wynosi 27,9 proc. i 31,7 proc. (odpowiednio dla grup wiekowych 4+ i 16-49) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Dla porównania rok temu program oglądało średnio 4,54 mln widzów, a jego udział wynosił 31,92 proc. (4+) i 36,78 proc. (16-49).

Do tej pory największą widownię - 3,84 mln - zgromadził trzeci odcinek talent-show. Najmniej osób - 3,69 mln - oglądało natomiast drugi.

>>> Mam Talent! (FOTOGALERIA)

Mimo spadku oglądalności „Mam talent!” jest w dalszym ciągu liderem w swoim paśmie. Druga w kolejności Jedynka, która w tym czasie emituje pogodę i filmy fabularne i ma 18,94 proc. udziału. Dalej w kolejności jest Dwójka i jej talent-show „The Voice of Poland” z udziałem na poziomie 14,16 proc. Ostatnie miejsce zajął Polsat (udział 10,96 proc.), gdzie również można w tym czasie zobaczyć filmy fabularne. Jeszcze większą przewagą TVN ma w grupie komercyjnej, gdzie jego udział wynosi 31,67 proc., a wynik kolejnej w kolejności stacji TVP 1 to 16,48 proc.

Dane pokazują, że show oglądają głównie kobiety, widzowie między 25. a 39. rokiem życia i po 50. roku życia, ludzie mieszkający w małych i dużych miastach.


Oglądalność „Mam talent!”

DateWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
03-09-20113 723 70728,91%33,07%
10-09-20113 690 20526,81%31,41%
17-09-20113 844 05028,01%30,68%
Średnia3 752 62627,90%31,67%


Widownia konkurencji w czasie emisji formatu

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVN3 752 62627,90%31,67%
TVP12 556 24818,94%16,48%
TVP21 911 47614,16%12,87%
Polsat1 479 08410,96%11,93%


Profil widowni talent-show

  ADH %AFF
PłećMężczyźni39,14%81
Kobiety60,86%117
Wiek 4-92,30%39
 10-154,87%72
16 - 193,70%66
20 - 244,11%52
25 - 2910,57%119
30 - 349,18%111
35 - 397,54%102
40 - 445,99%93
45 - 495,77%84
50 - 549,65%120
55 - 599,64%124
60+26,66%132
Wlk. miastaWieś30,13%77
< 50 tys.24,90%104
50-100 tys.12,93%150
100-200 tys.8,85%109
> 200 tys.23,19%115
ZawódTop management9,00%104
Pracownicy średniego szczebla18,31%122
Pracownicy fizyczni i rolnicy19,42%97
Emeryci32,68%127
Inni20,58%67
WykształceniePodstawowe47,09%104
Średnie32,05%108
Wyższe13,69%109
Inne7,18%56


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Mam talent!” wygrywa z konkurencją, ale stracił 750 tys. widzów

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
pewnie niższa widownia,bo nie ma wojewódzkiego,no ale wbrew pozorom wg mnie kozyra także dobrze sobie radzi:)
odpowiedź
User
tysiak
jak będą odcinki "na żywo" to jeszcze bardziej spadnie moim zdaniem
odpowiedź
User
gość
wtedy raczej tak,no bo niektórzrych podkrca,że na żywo,no ale niektórzy przestaną,bo po co mają ogladać te same występy po kilka razy :)
odpowiedź