SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Mam talent!” z najwyższą oglądalnością i wpływami z reklam

Najpopularniejszym weekendowym programem talent-show w jesiennych ramówkach jest „Mam talent!”, który ma także największe przychody z reklam. Najsłabiej wypada „Bitwa na głosy”.

„Mam talent!” z najwyższą oglądalnością i wpływami z reklam

Od 1 września do 21 października br. średnia widownia „Mam talent!” wyniosła 3,92 mln osób, co przełożyło się na 27,41 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 32,42 proc. wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVN nadawany jest w soboty o godz. 20.00.

Na drugim miejscu znalazła się „Tylko muzyka”, która na antenie Polsatu emitowana jest w niedziele o godz. 20.00. Po ośmiu odcinkach oglądalność tego show wyniosła 3,32 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 21,04 proc. i 24,17 proc. udziału.

Na ostatniej pozycji podium uplasował się nowy reality-show TVN - „Masterchef”, którego średnia widownia w analizowanym okresie wyniosła 3,28 mln osób (odpowiednio 20,10 proc. oraz 25,75 proc. udziałów). Oglądać go można w niedziele o godz. 20.00.

Taneczny format Polsatu „Tylko taniec. Got to dance” (emisja w piątki o godz. 20.00) zajął czwarte miejsce z oglądalnością na poziomie 2,68 mln osób i udziałem wynoszącym odpowiednio 18,12 proc. i 19,70 proc.

Najmniej widzów gromadzi nadawana w TVP2 w soboty o godz. 20.10 “Bitwa na głosy”, którą od początku obecnego sezonu oglądało co tydzień średnio 2,20 mln osób (15,24 proc. oraz 13,88 proc. udziału).

Okres 1 września – 21 październikla 2012Wszyscy 4+16-49
ProgramStacjaAMRSHR %SHR %
MAM TALENT! TVN392439727,41%32,42%
TYLKO MUZYKAPolsat332024621,04%24,17%
MASTERCHEFTVN328407420,10%25,75%
GOT TO DANCE: TYLKO TANIEC Polsat267584118,12%19,70%
BITWA NA GLOSYTVP2219886215,24%13,88%


Najwięcej widzów - spośród wyemitowanych tej jesieni - poszczególnych odcinków programów talent-show - zgromadziło wydanie „Mam talent!” z 13 października br. Zobaczyło je 4,57 mln osób.

Topowe odcinkiStacjaDataWszyscy 4+
ProgramAMRSHR %
MAM TALENT!TVN13-10-2012457031329,87%
20-10-2012429550728,86%
29-09-2012422223129,34%
 
MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKAPolsat23-09-2012394030824,96%
07-10-2012360106422,01%
30-09-2012349600322,41%
 
MASTERCHEFTVN23-09-2012364939421,94%
07-10-2012358490321,17%
21-10-2012351817121,25%
 
GOT TO DANCE: TYLKO TANIECPolsat12-10-2012295461118,89%
21-09-2012281539219,02%
19-10-2012276025618,52%
 
BITWA NA GLOSY TVP2TVP 213-10-2012237984715,79%
22-09-2012228903215,29%
29-09-2012219921815,40%


W badanym okresie cennikowe wpływy reklamowe „Mam talent!” wyniosły 39,4 mln zł. Wydania „Tylko muzyki” dały stacji z reklam 29,7 mln zł, a „Tylko tańca” - 17,2 mln zł. Najsłabsze wpływy reklamowe ma „Bitwa na głosy”. Jej przychody wyniosły dotąd tylko 5,9 mln zł, ale program ten nie jest przerywany reklamami.

ProgramStacjaWpływy
MAM TALENT! TVN39435075
TYLKO MUZYKAPolsat29673010
GOT TO DANCE: TYLKO TANIECPolsat17245270
MASTERCHEFTVN9723630
BITWA NA GLOSY TVP25872850


Prezentowane dane nie uwzględniają rabatów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Mam talent!” z najwyższą oglądalnością i wpływami z reklam

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
szok
LUDZIE OGLADAJACT TO GOW...O SA D E B I L A M I !!!!!!!!!!!!!!!!!! z calym szacunkiem dla debili.
odpowiedź
User
George
ciekawe nikt z moich znajomych nie ogląda TVN-u, skąd te badania?
odpowiedź
User
i
bitwa na głosy rozpacz w kratkę.
odpowiedź