"Mamo, to ja" liderem pism dla rodziców w I kw. 2008

Magazyn "Mamo, to ja" umocnił w I kwartale 2008 roku swoją pozycjęlidera wśród czasopism dla rodziców. Miesięcznik kupowało w tymokresie średnio 114 tys. osób - o 21 tys. więcej niż przed rokiem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska) osiągnął w I kwartale2008 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 114 351 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl. Dzięki temu miesięcznik umocniłswoją pozycję lidera pism dla rodziców, ponieważ w porównaniu z tymsamym okresem ubiegłego roku jego sprzedaż wzrosła o 21 tys.egz.

Na drugim miejscu uplasowało się "Dziecko" (Agora) z wynikiem 82364 egz., a na trzecim "Mam dziecko" (Wydawnictwo Bauer) ze średniąsprzedażą wynoszącą 72 294 egz.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu