SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marcela Chełstowska: z Freundschaft do 180heartbeats + Jung v Mat

Marcela Chełstowska objęła stanowisko business director w agencji reklamowej 180heartbeats + Jung v Matt.

Marcela Chełstowska, fot. LinkedInArticle

Marcela Chełstowska jest odpowiedzialna za wdrożenie strategii mającej na celu zwiększenie świadomości marki agencji oraz jej wyników biznesowych.

Chełstowska przez ostatnie dwa lata była związana z Grupą Freundschaft jako account director.  Tam odpowiadała m.in. za planowanie i realizację launchowej kampanii Viaplay w Polsce.

Prowadziła działania dla takich klientów jak XTB, Erli.pl, Dr. Oetker i Netia. Ma także doświadczenie zawodowe zgromadzone w agencjach Scholz & Friends, The Digitals i w Valkea Media.

Dołącz do dyskusji: Marcela Chełstowska: z Freundschaft do 180heartbeats + Jung v Mat

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
efregergergreg
Sczelam - córka Waltera Chełstowskiego?
odpowiedź